שבת   |   18 ינואר    |   
דף הבית / שיווק / יריב נתי מדיה הוא משרד הפרסום הצומח ביותר בזמן הקורונה ובמקום הראשון בשנת 2020

יריב נתי מדיה הוא משרד הפרסום הצומח ביותר בזמן הקורונה ובמקום הראשון בשנת 2020

יריב נתי - איש פרסום

שנת 2020 הייתה שנה קשה למפרסמים ולמשרדי הפרסום בכל העולם ובפרט במדינת ישראל. משרדי פרסום בעלי תקורות והוצאות גבוהות לא הצליחו להתמודד עם משרדים בעלי תקורות נמוכות ומגמת הפרסום בישראל בזמן הקורונה הניעה מפרסמים לחפש משרדים זריזים ויעילים יותר עם נתח עמלות קטן המסוגלים להגיב במהירות לפתיחת וסגירת המשק.

יריב נתי מדיה הוא המשרד הצומח ביותר בשנת 2020 כאשר בין לקוחותיו הבולטים נמנות חברת התעופה ארקיע, דיזיין סיטי מתחם העיצוב הגדול בישראל, רשת מלונות אורכידאה, חברת הקוסמטיקה הבין לאומית קיי בי פיור, מותג הריהוט האיטלקי המוביל ניקולטי וחטיבת הנכסים המניבים של שיכון ובינוי. לאחרונה הצטרפו למשרדו תקציבים ולקוחות גדולים נוספים, ביניהם מתחם הלונה פארק הגדול בישראל, מג'יקאס, שיפתח בקרוב במישור אדומים ומותג הריהוט האיטלקי לאו קוסט של אלטוני.

השיטה בה פועלת יריב נתי מדיה היא צמצום עמלות על ידי ריכוז כוח קניה חזק בטלוויזיה לצד סוכנות טאלנטים ומשפיענים החולשים על הרשתות החברתיות. החברה, פועלת ללא משרדים וללא עובדים קבועים בשכר. "הייחודיות והיתרון של השיטה בא לידי ביטוי בעיקר בריכוז ספקים מומחים לכל תחום פעילות, שעובדים יחד בהרמוניה כאילו הם שייכים לאותה החברה." מספרים בחברה. "למעט ההבדל הבולט שאין ללקוחות עלויות קבועות מאחר וכל ספק מכל תחום נכנס לפעילות בהתאם לדרישה ולצורך הלקוח."

בשונה ממשרדי הפרסום הוותיקים שמחזיקים עובדים קבועים והוצאות קבועות בגין העובדים, המשרדים והעלויות הנלוות להן, במשרדו של נתי אותן ההוצאות לא קיימות.

הפעילות של יריב נתי מיוחדת בעקבות מגוון תחומי הפעילות והשירותים הרחבים אותם הוא מציע ללקוחותיו ללא פערי תיווך: סוכנות הטאלנטים שבבעלותו מספקת שירותי סלבס ומשפיענים ומיוצגיו משמשים כפרזנטורים ומובילי דעה אותם הוא מקדם ברשתות החברתיות.

כיום כאשר המפרסמים מתמודדים עם סגרים וצורך להניע את השוק במהירות מתגלה היתרון של יריב נתי מדיה – לפני כ11 שנים הוקמה הסוכנות ולפני 7 שנים הוקם משרד הפרסום. המפרסמים הגדולים מבינים אט אט שמשרדי הפרסום הוותיקים הם יקרים ואיטיים ומחפשים אופציות אחרות בתחום הפרסום בשנת 2020 לאחר שהענף חטף מהלומה קשה וצמצום התקציבים הגיע לכ45% ביחס ל2019, מה שמאלץ את משרדי הפרסום להתאים את עצמם למצב החדש ולשנת 2021 בעקבות החיסון נגד קורונה שייצר גידול בתקציבי הפרסום תוך דגש על יעילות ומיקוד התקציבים.

דילוג לתוכן