יום ראשון   |   19 מאי    |   
דף הבית / שיווק / שנה שניה בטופ: יריב נתי מדיה הוא המשרד הצומח בישראל על פי מדד המפרסמים גם ב-2022

שנה שניה בטופ: יריב נתי מדיה הוא המשרד הצומח בישראל על פי מדד המפרסמים גם ב-2022

יריב נתי - איש פרסום

לאחר הפרסום שלנו שבשנת 2021 נבחר יריב נתי מדיה לאחד ממשרדי הפרסום הצומחים בישראל, גם השנה, יריב נתי מדיה נבחר למשרד היעיל לשנת 2022 על פי מדד המפרסמים והציג גידול של למעלה מ-30% בהיקף המכירות. בין הלקוחות של המשרד: ארקיע, אורכידאה, DCITY, KB PURE, ניקולטי, בית המעצבים מאי מיחזור רשתות בתי המלון אורכידאה הרברט סמואל וסטאי.

לצד פעילות ענפה עם משפיענים ולצד רכש מדיה בהיקף של מיליוני שקלים בערוצי הטלוויזיה המובילים והשקת הפלטפורמה Publishers, המאגדת את רכישת הסטורי בסושיאל של הפאבלישרים הגדולים בישראל: יריב נתי רושם שנה נוספת עם הישגים וצמיחה של כ-30% בהכנסות ולקוחות החדשים.

משרדו של יריב נתי מציע מגוון רחב של שירותים ללקוחות, ביניהם, פעילויות עם משפיעני רשת, באמצעות רשימה של מיוצגים לצד פלנינג ופריסת מדיה שנרכשת בתחילת השנה בעלויות זולות במיוחד, זאת תוך שילוב של בינה מלאכותית בהפקות. בגזרת רכישת המדיה, הצליח נתי לצמצם את העלויות על ידי רכישת מדיה בתחילת השנה במזומן לערוצי הטלוויזיה, כך, בקניה קבוצתית של שעות שידור לכלל לקוחותיו קיבל הנחות משמעותיות ששיקף ללקוחותיו במחירים תחרותיים לצד עמלות ועלויות תפעול זולות .

"משרדינו אינו עובד על ריטיינר בדומה למרבית המשרדים, אלא, לקוחות משלמים רק על מה שהם צורכים בפועל. המשרד עובד עם הספקים המובילים בתחומם וכוח הקניה הגדול מאפשר להם לקבל שירות במחירים אטרקטיביים", מספרים בחברה.

בין לקוחותיו של נתי, ניתן למצוא את חברת התעופה ארקיע, רשתות מלונאות כמו אורכידאה, הרברט סמואל וסטאי ולקוחות מתחום עיצוב הבית, ביניהם מתחם DCITY, ניקולטי ובית המעצבים. נתי היה אחראי השנה גם למהלכי התוכן של חברת הקוסמטיקה הבינלאומית KB PURE, כאשר מוצריהם שולבו בתוכניות הריאליטי המובילות הישרדות והאח הגדול ובנוסף פעילויות תוכן רחבות עבור מאי מיחזור אלקטרוניקה.

השקת פלטפורמת Publishers

השנה, צפוי נתי להשיק את הפלטפורמה החדשה Publishers, שתאפשר לפרסם סטוריז בערוצי הסושיאל המובילים, ביניהם וואלה Ynet, Calcalist, רשת 13,ישראל היום, ערוץ 14, Mako ועוד. אותה מדיה, תימכר במהלך השנה הקרובה ע"י משרדי הפרסום המובילים בישראל. במקביל, נתי צפוי להשיק בשבועות הקרובים שיתוף פעולה יחד עם רשת 13 או Ynet, במסגרתו יקימו מערך פודקאסטים בתחומי הרפואה והנדל"ן אשר יקודמו בערוצי הטלוויזיה ויאפשרו חשיפה מוגברת גם דרך הסושיאל.

ממשרדו של נתי נמסר: "תודה על הבחירה, מחמיא מאוד. מבחינתי, הלקוחות והשותפים שלנו הם אלו שהצליחו ויחד נמשיך ליצור ולחדש גם בתקופות מאתגרות שלפנינו. לקוחותינו הם השותפים שלנו לדרך והצלחתם היא הצלחתנו."

דילוג לתוכן