מותג היוקרה הבינלאומי RIKI DALAL צבר לאורך השנים הזדמנות במיליוני ₪ ופועל כיום בשוק הסיטונאי, בחנויות קמעונאיות ובזכיינות ברחבי העולם. לקראת הכניסה של המותג לשוק האמריקאי והקמת 115 חנויות בזכיינות ברחבי המדינה, הודיעה החברה כי תאפשר למשקיעים לרכוש מניות בחברה בתמורה להשקעה מינימלית.
החברה, צפויה לגשת להנפקה ציבורית בשנת 2021 לאחר שבשלוש השנים האחרונות מכירותיה גדלו במאות אחוזים בנקודות המכירה ברחבי העולם. החברה, מאפשרת למשקיעים להשקיע כיום אלפי שקלים בודדים כאשר הצפי הוא שכבר בשנה הבאה החברה תצא להנפקה והמשקיעים יוכלו לגרוף את הרווחים.
שוק החתונות העולמי מגלגל מדי שנה 298 מיליארד דולר כאשר השוק האמריקאי לבדו מגלגל כ-53 מיליארד דולר בשנה. בשנים האחרונות מותגים בינלאומיים של שמלות כלה נמכרים לחברות ענק, כך למשל, ב-2018, המותג פרובוניאס נמכר בכ-557 מיליון יורו וניקול פאשן נמכר במאות מיליוני דולרים.
"אנו נמצאים בנקודת פריצה בה אנו נהנים מרווחים יוצאי דופן וביקוש קשיח וגובר שמאפשר לנו לצאת לשלב הבא בתוכנית העסקית" מספר גורם בחברה.