שבת   |   7 דצמבר    |   
דף הבית / קניית לידים

קניית לידים

לידים

    קבלו הצעת מחיר לרכישת לידים מהחברה המובילה בישראל

    ליצור לידים לעסק

    קניית לידים

    יכול מאוד להיות שיש ברשותכם מוצר מעולה. במחיר מדהים. אבל זה לא משנה עד כמה המוצר מעולה כל עוד  העסק אינו מייצר לידים רבים ואיכותיים עבורו.
    איך אנשים יוכלו לרכוש את המוצר שלכם אם הם אפילו לא מודעים לכך שהוא קיים?
    פניות הם הגלגלים אשר מניעים את צוות המכירות שלכם.
    על מנת שהעסק ישגשג אתם זקוקים לזרם קבוע ושוטף של לידים חדשים שיעסיקו את צוות המכירות
    ויעזור להם למנף את ההכנסות של העסק שלכם גבוה כמה שיותר.
    יחד עם זאת, למצוא פניות חדשות זוהי לא משימה קלה.
    באקלים התחרותי של ימינו עסקים חייבים לאמץ מגוון רחב של טקטיקות ליצירת לידים.
    אחת מהן היא טקטיקת קניית לידים – אשר נחשבת לאחת מהחיוניות ביותר עבור הצלחת עסקים בשנים הבאות.

    בין לקוחותינו

    למה קניית לידים?

    כדי שתוכלו למכור עליכם גם לרכוש.
    ופעולת רכישת לידים הוכיחה עצמה בפני עסקים מכל תחום.
    ההסבר לכך פשוט מאוד: באמצעות הפעולה הזו, אתם למעשה מביאים אליכם לידים איכותיים
    שבתורם מגדילים את תזרים ההכנסות של העסק ומכסים את ההחזר על ההשקעה עבור השיווק.
    כך שאין בכלל ספק כי רכישת לידים איכותיים היא בגדר חובה לעסקים שרוצים להתרחב.
    יותר מכך, ישנם לא מעט עסקים אשר קונים לידים ממספר ספקים שונים במטרה לייצר תנועה, ובהמשך מודדים מאיזה ספק אחוזי ההמרה שלהם הם הטובים ביותר ביחס למחיר אותו שילמו.

      קבלו הצעת מחיר לרכישת לידים מהחברה המובילה בישראל

      מחירון לידים

      המחיר עבור קניית לידים נגזר מפרמטרים רבים: סוג המוצר, תחום העסק, ערוץ הפרסום, היקף התחרות בתחום ועוד ועוד ועוד.
      קיימים לידים תחום הביטוח, למשכנתאות, להלוואות, להשקעות, לעורכי דין, לתיווך נדל"ן – מחירי משתנים מתחום אחד למשנהו. הם יכולים לנוע בין 30 ש"ח לפניה לבין 200 ש"ח לפניה.

      יתרונות

      חסרונות

      פניות איכותיות שמגיעים הודות לכישורי שיווק גבוהים של החברה המייצרת.

      לידים שלא השאירו פרטים כדי להגיע ספציפית אליכם. אלו המעוניינים בשירות או במוצר שגם אתם וגם המתחרים שלכם מציעים.
      לדוגמא: אדם אשר רוצה להוזיל עלויות בתיק הביטוח שלו שהשאיר פרטים בפורטל פיננסי אשר מקשר בין לקוחות לבין ספקי השירות בתחום.

      מקסימום נוחות עבור בעלי עסקים ומינימום התעסקות במהלכי שיווק.

      קיימים תחומים מסוימים בהם עלות קניית ליד תהיה יקרה בהרבה מלידים בייצור עצמי.

      אין מגבלה של פניות. אתם יכולים לרכוש בדיוק את כמות הפניות הרלוונטית לעסק שלכם בהתאם ליכולת שלכם לטפל בהם ולהגיע אל כולם.

      בקניית פניות אתם תלויים בחברות וספקים שונים.

      השיגו לעצמכם לידים

      לסיכום, במודל רכישת פניות אתם משלמים לחברת לידים שלה ניסיון ספציפי (ומוכח) בתחום העיסוק שלכם.
      החברה מייצרת עבורכם "בנק לידים" עליו אתם יכולים לשלם מראש (לדוגמא: חבילה של 150 פניות בתחום הנדל"ן) ומעבירה
      לכם את הלידים למערכת ניהול הפניות שלכם (CRM).
      קצב הגעתם של הלידים נקבע על ידכם, בהתאם לצורכי העסק ויכולות צוות המכירות שלכם.
      חברות הלידים ידאגו גם להעניק לכם גידור מפני פניות תקולות/שגויות במטרה לוודא כי אכן אתם מקבלים רק פניות חמות ואיכותיות.

      לידים איכותיים לעסק שלכם

      לידים להלוואות

      שוק הלווים בישראל מתפוצץ וגופי המימון הפיננסי נכנסו לתקופה היסטורית שבה לווים מכל המינים והסוגים מחכים
      בכל פינה • זוהי ההזדמנות לנפח את היקף העסקאות שלכם לממדים חדשים
      מאז פרוץ משבר הקורונה ניכרת עלייה חדה בשיעור משקי הבית בישראל אשר מתקשים לסגור את החודש, כמו
      גם בעסקים הזקוקים להלוואות על מנת לשמור על העסק בחיים. בתוך כך, שחקנים חדשים נכנסו למגרש עם
      הצעות אטרקטיביות וחדשניות וכעת גופי המימון הפיננסי בישראל, הבנקאי והחוץ בנקאי, נאבקים בכדי לשים את
      ידם על לידים להלוואות שהפכו למצרך מבוקש ביותר. לבטח כאשר תנאי המשחק השתנו בעקבות האינפלציה
      הגואה והריבית הגבוהה.
      באקלים כלכלי שכזה, היום יותר מתמיד תהליך נטילת הלוואה מצריך רמת אמון גבוהה בין שני הצדדים – המלווה
      והלווה. נוסף על כך, עבור כל גוף המעניק פתרונות פיננסים ליחידים או לעסקים יש את הלקוח האידיאלי אותו הוא
      רוצה לשייך אליו. עד כמה שהרצון להעניק הלוואה בוער אצלכם, ודאי יש לכם קריטריונים ספציפיים ואמות מידה
      שונות עליהם אינכם מוכנים להתפשר. בעד שום (הסדרת) הון שבעולם.
      כאמור, הצורך בהלוואות רק הולך וגובר ולכל העוסקים בתחום ניתנת הזדמנות משמעותית לגרוף רווחים גבוהים
      יותר על ידי הסדרת מימון פיננסי. יחד עם זאת, עוד לפני שתוכלו לייצר הכנסה מכל הלווים למיניהם, עליכם לייצר
      דרכים אמינות לקבלת לידים איכותיים עבור ההלוואות שאתם מוכנים לספק. איך תוכלו לעשות? עם שירותיה של
      חברת לידים מצליחה שיש בכוחה להעניק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

      לידים איכותיים

      לייצר פניות של לקוחות המעוניינים בהלוואות - עם ודאות

      חברה המתמחה בייצור לידים עושה שימוש במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות שקיימות כיום: אתר אינטרנט, רשתות
      חברתיות, דפי נחיתה, ניוזלטרים, כתבות יחצנות קידום אורגני, קידום ממומן, ואיך אפשר גם בלי הדרך המסורתית
      והטובה של פה ואוזן
      כאשר אתם מוצאים בדיוק את סוג הלידים שאתם רוצים ניתנת לכם גם ודאות באשר לפעילות העסקית שלכם,
      לסדר היום שלכם ולכיוון אליו אתם הולכים. ודאות זו, כשלעצמה, נחשבת למצרך נדיר בכל הקשור לתחום
      הפיננסי. על אחת פי כמה בתחום ההלוואות.
      בהתקשרות עם חברה המספקת לידים אתם אלו שבוחרים את כמות הפניות שתקבלו, את סוג והם ימתינו לכם באופן מסודר בכל יום ביומו. כל שנשאר לכם לעשות הוא ליצור קשר ולסגור את העסקה. כך תוכלו לנהל את העסק בצורה מסודרת, ולא פחות חשוב מכך – להצמיח אותו לממדים חדשים. בוודאות.

      קניית לידים איכותיים לפי בחירה

      באמצעות משפך שיווקי הכולל טופס ייעודי או מערכת חכמה להשארת פרטים מלאים של הלוואה, אתם רואים את כל המידע החשוב בהקשר ללידים אותם תקבלו

      פרטי הלווה
      שם, טלפון, אימייל, ת.ז, גיל, מקום מגורים ומצב משפחתי.
      מטרת ההלוואה
      כיסוי חובות, הקמת עסק, משכנתא, הלוואה כנגד נכס, השקעה, רכישת רכב, טיול לחו"ל
      הגבלות פיננסיות 
      האם המלווה מוגבל בבנק, אם חזרו לו צקים, הוצאה לפועל וכדומה.
      בנק ואשראי
       שם הבנק, סוג האשראי.
      סכום ההלוואה: היקף ההלוואה הנדרשת, פריסת ההלוואה המבוקשת.
      סטטוס פיננסי
      גובה ההכנסה החודשית, היקף הנכסים הקיימים, חובות קיימים.

      הגיע הזמן שלכם לעלות רמה

      ליצור אתכם שיתוף פעולה פורה לטווח
      הארוך המעניק לכם תזרים קבוע של לידים לפי בקשתכם. זאת מבלי ללכלך את הידיים בפעילות שיווקית אשר
      גובה מכם זמן ומשאבים יקרים. אם אתם רוצים לידים להלוואות, אם אתם רוצים לשלוט בתחום ההלוואות- זהו
      הזמן המושלם עבורכם לפנות לחברה מקצועית שתמנף את העסק ואת הרווחים שלכם גבוה ככל האפשר.

      אתר המספק פניות איכותיות – כך תעשו אותו נכון

      אחד האפיקים הבולטים ביצירת פניות איכותיות הוא באמצעות אתר אינטרנט ייעודי.
      התוכן הוא המלך. זאת אומנם קלישאה חבוטה – אבל היא תמיד מוכחת כעובדת.
      הדרך לשם חייבת לעבור בתוכן מושקע ומעניין שימשוך קהל רחב של גולשים שישתכנעו מהאיכות שלכם באמצעות תיק עבודות, גלריית תמונות של פרויקטים קודמים, לקוחות ממליצים או דף שאלות ותשובות שיתייחס בדיוק לצרכים של הלקוח.
      בשורה התחתונה – רק על ידי שיתוף מידע וידע מקצועי בתחומים שקשורים לעסק שלך, תוכלו ליצור אמון והתמצאות כברי סמכא בתחום.
      ניתן לפרסם תוכן זה בצורה שונה ומגוונת דרך האתר. מאמרים בלוג, מדריכים, טיפים והמלצות, תוכן וידאו, פודקאסטים ועוד.

      לא לתת ללקוח אף סיבה לנטוש את האתר שלך

      אחד הפרמטרים המרכזיים שאתרי תוכן (כמו אתרי חדשות, קניות, בידור ועוד) בודקים את עצמם כל יום הוא מה שנקרא "שיעור נטישה" (Bounce Rate). זהו מדד אכזרי אבל יעיל ומחכים מאין כמוהו. המדד הזה בודק כמה האתר שלכם מעניין, מעשיר, רלוונטי או מגוון. כך, אם אתם לא מספיק עונים על הצרכים של הלקוח הוא פשוט יעזוב את האתר שלכם ולא ימשיך לבצע רכישות או להירשם לניוזלטר שלכם. אבל כדי שלקוח ימשיך איתכם במסע לא מספיק רק להשקיע בתוכן – נדרשת גם רמה גבוהה של חוויית משתמש. עיצוב מודרני, נגישות, מהירות טעינה גבוהה של עמודים וממשק משתמש נוח וידידותי הם רק חלק מהמרכיבים שיכולים להשפיע על ההחלטה של המבקר להישאר ולבצע פעולות באתר.

      איך לקדם את האתר שלך בגוגל (SEO)

      מאמץ מרכזי אחר בכל הנוגע ביצירת לידים באמצעות אתר אינטרנט הוא תהליך התמיכה במבקר והמענה על צרכיו כדי להפוך אותו לליד פוטנציאלי. טכניקות מתקדמות במנועי החיפוש משמשות לשיפור תנאי ההימצאות של האתר והצגתו במקומות מובילים בתוצאות החיפוש בגוגל. אחד מהכלים המרכזיים בתהליך הזה הוא מחקר מילות מפתח. עליך לזהות את המילות והביטויים שקשורים לתחום העיסוק שלך ושבהם ייכתב התוכן. עליך להבין אילו מילות המפתח הכי מחופשות ביותר ולשלב אותן בצורה אורגנית ומתואמת בתוך התוכן של האתר שלך. באמצעות מילות המפתח המתאימות, תוכל לגרום לאתר שלך להופיע בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש כאשר משתמשים מחפשים את המילות הקשורות לעיסוק שלך.

      לידים איכותיים לעסק שלכם

      מאמרים נוספים

      דילוג לתוכן