יום שני   |   3 יוני    |   
דף הבית / לידים לפיננסים

לידים לפיננסים

לידים לפיננסים

מוצרים פיננסיים שונים מאז ומתמיד היו פופולריים מאוד.
בין אם מדובר בצורה בהלוואה מסוימת, ייעוץ לגבי משכנתא או הגשת בקשה לכרטיס אשראי חוץ בנקאי.
בשל ההיצע הגדול בשוק החלו חברות רבות בכל תחום הפיננסים
להשקיע בתשתיות שיווק דיגיטליות ובפרסום על מנת לגייס לקוחות חדשים לעסק.
לעתים הקמפיינים מצליחים יותר ולעתים פחות, זה כבר תלוי באיש השיווק שלכם ובאופן שבו אתם מבצעים את העבודה.

לידים לפיננסים – כיצד לבצע שיווק נכון בתחום הפיננסים?

שיווק נכון מתחיל בזיהוי הקהל המדויק שלכם וככל שמגיעים אליהם בפילוח יישר שמזהה
גם את הנכונות שלו לצרוך את השירותים שלכם ולקנות
מכם מוצר, כך גם גובר הסיכוי לכך שתוכלו לסגור עסקה ולמצוא לקוח נאמן של החברה שלכם לשנים רבות.
הדיוק בשיווק חיונית מאוד להצלחת הקמפיין ותחילה יש לאפיין את
קהל היעד של החברה, להגדיר מטרות ולבנות אסטרטגיית פרסום התואמת את תקציב החברה והמותג שהיא רוצה לבנות.

לידים לפיננסים?

בזמנים כאלה ועם תחרות גבוהה בכל תחום – שכרו חברת שיווק מקצועית:

בזמנים כאלה שבהם לקוחות מתלבטים ובודקים אפשרויות ועושים סקר שווקים, הלידים של אליוס
מבטיחים לכם שהגעתם לאנשים שבאמת רצו לשמוע יותר
על המוצרים שלכם ולקבל מכם שירות ולא נפלתם עליהם משום מקום בהצעות שאינן נראות להם.
אומנות איסוף לידים לפיננסים היא מומחיות לכל דבר שהמקצוענים שלנו
עוסקים בה כבר שנים ובעלי ניסיון שעוזר באיתור לידים לחברות שמציעות מוצרים פיננסיים שונים.
על סמך ניסיון מקצועי זה ושיטות שפיתחנו בעצמנו, אנחנו יודעים בדיוק מהם הצרכים של הלקוחות שלכם ואיך זה
עובד מבחינת העניין שהם מגלים בהצעות שאנחנו מציעים להם. מכיוון שכך, אנחנו גם יודעים בוודאות
שהם יהפכו להיות לידים בלעדיים שירצו לשמוע מכם בהקדם כדי לקבל הצעות משתלמות להם.

לידים לפיננסים

חשיבות גיוס לידים לפיננסים להצלחת העסקאות ופיתוח החברה

אשפי מכירות יודעים שאפשר למכור כל דבר כמעט אבל הכי טוב ונוח למכור לאנשים שמלכתחילה רוצים לקנות.
זה נכון במיוחד בתחום כמו כספים והון, מוצרים פיננסיים שונים ואפיקי השקעות.
משום שכיום הפתיחות שיש אצל אנשים לשמוע יותר, לקחת סיכונים, למצוא אפיקים רווחיים והשקעות מניבות, חיסכון משמעותי יותר להם וגם להגדיל הכנסות.
כל אלה מונחים שנכנסו כבר לתודעה ואנחנו יודעים כיצד לאתר את אותם אנשים שכבר הביעו התעניינות במוצרים שלכם.
זה מה שאתם צריכים כדי לוודא שהעסקאות שלכם ייסגרו ובמינימום זמן והשקעה וכדי שיהפכו כדאיות באמת
לעומת המאמץ שנדרש כדי להביא לכם לקוחות כאלה בדיוק.
מחפשים לידים איכותיים בתחום הפיננסים?
פנו אל אליוס כבר היום.
החברה המובילה בישראל לגיוס לידים לפיננסים.

איך זה עובד בשטח?

התחום הדיגיטלי הוא שדה רחב ידיים שבו אפשר
למצוא את הלקוחות הבאים שלכם והשאלה היחידה היא עד כמה אפשר למקד את הפרסום ולמצוא לקוחות שחיפשו אתכם ואת מה שאתם מספקים.
אנחנו עובדים במקומות המוכרים לכולם כמו גוגל ומדיה חברתית ועוד אתרים שיתופיים בנישות הייעודיות והממוקדות בתחום שלכם אך
בנוסף לכך אליוס מתחזקת תשתיות חזקות ופופולריות מאוד
של אתרים מובילים בתחומים שונים, לרבות בתחום הפיננסיים – כך אנחנו יודעים בוודאות שלכל מי המגיע מאתרים אלו
עשוי להתעניין במוצרים ובשירותים שלכם.
השיווק המדויק שלנו גורם לכך שלא יהיו זליגות מהמשפך השיווקי הנכון לכם.
עם אסטרטגיית מיתוג ופרסום נכונה נוכל לגייס עבורכם לידים לפיננסים ברמת איכות גבוהה במיוחד בדיוק לשירותים שאתם מספקים.

מיתוג ומשפך שיווקי יעיל

המשפך השיווקי הפך בשנים האחרונות למונח של אנשי מקצוע
בתחום השיווק כאשר לא תמיד ברורה התועלת שלו למי שלא יודע להשתמש בו נכון.
כלומר, הוא בעל היגיון מסוים אבל זה לא מספיק אם לא מקשרים לידים לפיננסים שהם
באמת פוטנציאליים למיתוג ספציפי שלכם כדי להתחיל לקדם אותו לעבר ההיצע של המוצרים
הפיננסיים שלכם בדרך מתוחכמת ולא אגרסיבית מדי, אבל כזאת שתבהיר לו שהוא מפסיד מכך שהוא לא משאיר פרטים
כדי לשמוע יותר ולקבל הצעות מעניינות שהוא זקוק להן, בסופו של דבר.

דפי נחיתה שמניעים לפעולה אמיתית ליצירת לידים לפיננסים

האתרים של אליוס בנויים כך שכל גולש מחפש את המוצר או השירות הפיננסי המתאים
עבורו וירצה להשאיר פרטים כדי שתחזרו אליו עם פרטים נוספים והצעות כדאיות.
אנחנו כבר יודעים בשלב זה שהוא נמצא בחצי הדרך אליכם וכל מה שנותר זה
לשמוע פרטים קונקרטיים שיעזור לו לקבל החלטה לעבוד עם השירות שלכם.
אליוס עובדים בצורה שקופה ומקצועית מול החברות השונות ומצליחים
לגייס לידים לפיננסים במגוון דרכים איכותיות עם סבירות גבוהה לסגור עסקה.

היתרונות של חברת שיווק חיצונית:

חברות רבות בתחום הפיננסיים מתלבטות אם לגייס חברת שיווק למיתוג ופרסום
העסק וגיוס לידים לפיננסים. ובכן החיסרון העיקרי של השירות
הוא כמובן העלות שלו, אולם ביחס לתועלות הכלכליות והמקצועיות הרבות שתקבלו אלה יהיו מזעריות מאוד.
להלן כמה מהיתרונות של השכרת חברת שיווק חיצונית:

  • ניסיון – חברת שיווק חיצונית תהיה בעלת ניסיון בעולם המיתוג והפרסום, גיוס הלידים ועבודה עם פלטפורמות שיווק שונות, לרבות הפלטפורמה הדיגיטלית.
    חברות המתמחות בתחום גיוס הלידים לפיננסים הינה בעלת יתרון משמעותי יותר אפילו.
  • לידים בטווח הקצר והארוך – ישנן טכניקות פרסום שונות, חלקן פועלות בטווח הקצר וחלקן בטווח הארוך.
    לשמחתכם לאליוס יש את כל הידע המקצועי, הכלים והתשתיות לגייס עבורכם לידים איכותיים בתחום הפיננסיים גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.
  • היכרות עם קהל היעד – בשל הניסיון של החברה בתחום הפיננסיים החברה מכירה
    היטב גם את קהל היעד והצרכים שלו מחברות אחרות להן היא סיפקה או מספקת שירות.
  • ראש שקט – בעל העסק יכול להתעסק בדברים החשובים באמת וזה טיפול בלקוחות ובפיתוח העסק ויכול
    להשאיר את עבודת השיווק לאנשי מקצוע המתמחים בתחום זה.

 

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

     

     

    מאמרים נוספים

    דילוג לתוכן