יום שלישי   |   4 יוני    |   
דף הבית / הכירו את / למקסם כל נוסע: פיתוח ישראלי לוקח את התקשורת בחו״ל לצעד הבא

למקסם כל נוסע: פיתוח ישראלי לוקח את התקשורת בחו״ל לצעד הבא

עם גל הטיסות ששוטף את שדות התעופה בעולם, סטארט-אפ ישראלי זיהה את ההזדמנות ופיתח טכנולוגיה שממקסמת כל נוסע והופכת כל חברת תיירות לספקית תקשורת בקליק. עם שיתופי פעולה אסטרטגיים ב-8 מדינות, עשרות אלפי משתמשים משלמים ושוק בצמיחה עצומה, החברה מגייסת כעת משקיעים החל מ-60,000 ש"ח.

הסטארט-אפ Simtex פיתח מערכת יחודית להפצת ״Data roaming״ אשר מתבססת על טכנולוגית ה-eSIM בשילוב טכנולוגיית ה-API ומערכת White Label של החברה. טכנולוגיית eSIM היא הדור הבא של טכנולוגיית הטלקום, ומאפשרת באמצעות שבב שמורכב בתוך המכשיר הסלולרי (כלומר, ללא החלפה של כרטיסים) לרשום מספר פרופילים שונים מול ספקיות סלולר. Simtex משתמשת בטכנולוגיה הזו כדי לפתוח למשתמשים חבילות גלישה ייעודיות במדינות היעד שלהם, דרך ספקיות מקומיות, ובאמצעות כמה קליקים בלבד.

לוקחים את התקשורת בחו״ל צעד קדימה

רוב החברות בשוק שעובדות עם טכנולוגית ה-eSIM פעילות בזירת ה-B2C ולא פונות לעולמות ה-B2B, ללא כלי ייעודי המאפשר ניהול חכם, פתיחה הקפאה ושינויים של תכניות הגלישה. המערכת של Simtex מאפשרת לשותפיה העסקיים להפוך לכוח מוביל בשוק שלהם ולספק פתרון הוליסטי ומקיף לנוסעים שכולל את כל התנאים ההכרחיים לנסיעה.

השוק הזה מוערך כיום ביותר מ-50 מיליארד דולר ועם התאוששות שוק התיירות הוא צפוי לצמוח בכ-10% בכול שנה בשלוש שנים הקרובות.

שת"פים אסטרטגיים עם שחקני מפתח בתחום

לחברה כ-15 שיתופי פעולה ב-8 מדינות ומחזיקה בהסכמים עם שותפים אסטרטגיים כמו: Travel Perk, TripAction,Travel Republic, חברות תעופה, שדות תעופה וענקיות תיירות במגוון רחב של מדינות בעולם. החברה אף חתמה לאחרונה על חוזה עם קבוצת Dnata (קבוצת בת של Emirates, חברת התעופה של האמירויות), אשר מחזיקה ב-30 חברות תיירות ענקיות בעולם.

כעת החברה עומדת להרחיב את פעילות ה-B2B שלה בעיקר בשוק הבריטי, וצפויה לחתום עם 3 חברות תעופה נוספות במהלך השנה הקרובה. בימים אלו מאפשרת החברה להשקיע בה בתמורת למניותיה דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז.

דילוג לתוכן