שירותי הרפואה מרחוק מאפשרים לאבחן סימפטומים לפני שהתקף הלב מחמיר באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ומובילים לכך שאנשים אחרי התקף לב מגיעים לטיפול 155 דקות מוקדם יותר בממוצע מאשר אלו ללא שירותי שחל. החיסכון בזמן יכול להציל חיים, למנוע בעיות תפקוד ונזקים בלתי הפיכים שלאחר ההתקף. אם חליתם בעבר במחלת לב או שהנכם מתגוררים לבדכם, שירותי שחל עשויים להציל את חייכם
מאות אלפים הצטרפו לשירותי שחל לאורך השנים, שירותים אשר מעניקים ללקוחות לב שקט ומצילים חיים ונזקים בלתי הפיכים במקרים של אירועי לב. באמצעות טכנולוגיות חדשניות, שחל פותרים את הבעיות ב-88% מהמקרים מרחוק וביתר המקרים שולחים ניידת בזמן המהיר ביותר לבית הלקוחות. המוקד חוסך בממוצע 155 דקות ללקוחות מרגע ההתקף עד קבלת הטיפול הרפואי, זמן שיכול להציל חיים ולמזער נזקים בלתי הפיכים.
"אנו מקבלים למעלה מ-200,000 פניות בשנה וזמינים 24/7 ללקוחות. כשלקוח מתקשר, אנו מבצעים לו א.ק.ג מרחוק ומנתחים את התוצאות. זה מונע מרבים להגיע לעתים ללא סיבה למיון באמצע הלילה ובעיקר נותן שקט נפשי ללקוחות." מספרים בשירותי שחל.
על פי נתוני שחל, מי שחלה במחלת לב לפני גיל 50 נמצא בסיכון מוגבר ב-136% ביחס לשאר הציבור. אנשים שמתגוררים לבדם נמצאים בסיכון גבוה בכ-30% למחלות לב ושבץ מוחי. 36% מאירועי הלב חוזרים. "ישנם סימפטומים עד כשבועיים לפני התקפת הלב, מתופעות כמו בחילות, צרבות וכאבי בטן. מרגע שמתחיל ההתקף, אספקת הדם לאיברים החיוניים נפגעת ויש לטפל בהתקף כמה שיותר מהר". מספרים.
למידע נוסף על השירות: