הצורך האנושי הבסיסי ביותר, יצירת חברויות וקשרים אנושיים בעולם האמיתי, הולך וגובר לאור העלייה בהתמכרות למסכים והמשברים הפוקדים אותנו בארץ ובעולם שהעצימו את תחושת הבדידות. סטארט-אפ ישראלי בשם "הוביז", בהובלת 3 יזמים, זיהה את הפוטנציאל ופיתח רשת חברתית ליצירת מפגשים אמיתיים מבוססי תחביב, שכבר צוברת תאוצה בישראל. כעת החברה מגייסת משקיעים החל מ-60,000 ₪.
הסטארט-אפ "הוביז" פיתח פלטפורמה חדשנית למציאת שותפים לתחביבים לפי מיקום גיאוגרפי שדוגלת במפגשים פיזיים אמיתיים. כיום כל אחד יכול להשתמש בפלטפורמה ולמצוא בקלות ובמהירות שותפים, קבוצות ואירועים בסביבה שלו לפי התחביבים האהובים עליו. הפלטפורמה משמשת גם מרקט-פלייס לעסקים ועצמאים (בכל תחביב) לספק את שירותיהם לקהל בהוביז שנמצא בסביבה ומתעניין בשירות.
מייסדי הוביז הם מתן בורשטיין, עידו כהן ועמית קפלן. בורשטיין מכהן כמנכ"ל החברה ובעל 15 שנות ניסיון בניהול בתחומי השירות, תמיכה ומכירות בישראל, בארה"ב, אפריקה ומזרח אסיה בחברות צ'ק פוינט ואיתוראן. כהן מוביל את השיווק בחברה ובעל ניסיון רב בתחומי השיווק, פרסום, מיתוג, מיצוב, ניהול קמפיינים, אסטרטגיות שיווק, יח"צ ותקשורת שיווקית בחברות פרטנר, ישראכרט ו-CMS. קפלן מוביל את הפן הטכנולוגי ומביא איתו ניסיון במחקר ופיתוח עם התמחות בסייבר וקריפטוגרפיה (בתפקיד האחרון ניהל צוות מחקר במחלקה היוקרתית של GE digital).
כעת, כשהגיוס נפתח, בורשטיין מספר: "אנחנו פונים לשוק של עשרות מיליארדי דולרים וכבר נבחרנו לרשימת Small Giants 2021 של פורבס ואפילו נבחרנו לקחת חלק במיזם "מדינה למופת" בשיתוף תנועת אור. יש לנו כבר מספר שיתופי פעולה משמעותיים מול מועצות מקומיות ועיריות גדולות (רחובות, ירושלים, ראשל"צ) ואנחנו נמצאים לקראת השקה בארה"ב".
כעת הוביז מגייסת משקיעים דרך פיפלביז ומאפשרת להשקיע בה בתמורה למניותיה.