מותג היוקרה הסיני, הונגצ'י, עליו נוסע בין היתר נשיא סין, הגיע לישראל ומציב סטנדרט חדש: מדובר ברכב פנאי חשמלי עם מקום לשישה או שבעה נוסעים, מנועים חשמליים בהספק משולב של כ-551 כ"ס והאצה מ-100-0 תוך 4.9 ש' בלבד (ברמת גימור אקסלוסיב) לצד רמת גימור מהבכירות בשוק. הרכב היוקרתי עוצב ע"י מנהל מחלקת העיצוב האגדי של רוילס רויס, לשעבר, ג'יילס טיילור. בין החוויה ממנה נהנים הרוכשים: מושבים קדמיים עם מסאג', 6 מצבי נהיגה, בידוד רעשים, תא כפפות עם קוד אישי ועוד ( כל האיבזורים הנ"ל תלויי רמת גימור). תג המחיר: החל מ-400,000 ₪*
יבואנית הרכבים, סמלת, החלה השנה את השיווק של הרכב הסיני היוקרתי ביותר – הונגצ'י. רכב פנאי חשמלי עם מקום לשישה או שבעה נוסעים ומראה יוקרתי במיוחד, שמתחרה ברכבי היוקרה הקיימים בשוק. הרכב, מציע מפרט עשיר במיוחד הכולל שני מנועים חשמליים בהספק של כ-551 כ"ס, סוללת 99 קוט"ש, המאפשרת נסיעה של 441 ק"מ וטעינת בזק של 10 ד' לנסיעה של 100 ק"מ.
"מדובר ברכב יוקרה המציע נוחות יוצאת דופן, כאשר באחד מדגמי המותג נוסע לא אחר משאר נשיא סין, שי ג'ינפינג. לרכב 6 מצבי נהיגה: לטווח ארוך, Comfort, ספורט, all Terrain, Off Road ו-individual וחווית נהיגה שכוללת בין היתר 4 מצלמות בהן ניתן לראות 360 סביב הרכב, מושבים קדמיים עם מסאג' ו-4 מושבים מחוממים ומאווררים." (בהתאם לרמת הגימור) מספרים בחברה.
מספר הרכבים שנמכרים בארץ מוגבל, וכבר נמכרו מעל 80 רכבים. החברה מאפשרת לערוך נסיעת מבחן בתיאום מראש ללקוחות המתעניינים ברכב היוקרה החדש בארץ.
להרשמה לנסיעת מבחן ברכב היוקרה החדש:
[בהשארת הפרטים, הריני מאשר ליבואנית הרכב ליצור עימי קשר במספר הנ"ל לשם קבלת פרטים נוספים ותיאום נסיעת מבחן]
*לדגםPREMIUM 7S צבע מרכב וגג לבן בלבדלא כולל אגרת רישוי. סה"כ כולל אגרת רישוי 537 ₪. המחירים לא כוללים כבל להטענה בתחנות ציבוריות, אבזור ותוספות. המחירים לא כוללים כבל להטענה בתחנות ציבוריות, אבזור ותוספות. תוקף מחירון 12/22
** נתוני ההספק, מהירות הטעינה וכו' הינם נתוני יצרן בבדיקות מעבדה. נתוני הצריכה הם על פי נתוני מעבדה של היצרן – הצריכה וטווח הנסיעה בפועל מושפע מגורמים שונים, בין היתר, ממהירות הנסיעה, אופי הנהיגה, מצב הצמיגים, שימוש באביזרים, תנאי הסביבה, קיבולת סוללת ההנעה בראשית הנסיעה, גיל הסוללה, ושימוש בהתקן טעינה תקין ויכולים אף להגיע לפער משמעותי לעומת נתוני המעבדה. קיבולת הסוללה מצטמצמת לאורך זמן ובכלל זה כתוצאה מאופן השימוש. קצב הטעינה בפועל תלוי גם בתשתיות של הנכס. ט.ל.ח