סטרטאפ ישראלי מבטיח מצטרף למהפכת הEsim שצפויה לשנות את שוק הסלולר בשנים הקרובות, ומוביל בה את שוק הנדידה הסלולרית, המוערך בכ-50 מיליארד דולר. חברת SIMTEX היא הראשונה בעולם להציע חבילות סלולר וגלישה בחו"ל באמצעות הטכנולוגיה החדשנית, שמאפשרת למשתמש לבחור חבילה מכל חברת סלולר מקומית בלחיצת כפתור, ללא צורך בכרטיס סים מקומי, ובמחירים נמוכים במיוחד.
כמעט כל מי שטס לחו"ל, בטח לתקופה ממושכת או לצורך עסקים, נתקל בהתלבטות לגבי חבילת סלולר לחו"ל. המחירים שהחברות בארץ המוצא שלו מציעות תמיד גבוהים בצורה חסרת פרופורציות, ורכישת סים מקומי בארץ היעד תמיד גוזלת זמן רב של חיפושים, השוואות, ולעיתים גם בעיות טכניות. כעת, חברת הסטרטאפ הישראלית Simtex עומדת לשנות את כללי המשחק באמצעות שימוש בטכנולוגיית הEsim המהפכנית. החברה, שמגייסת בימים אלה 650 אלף דולר, משתמשת בטכנולוגית ה ESim באמצעותה יוכל כל אדם בכל מקום לרכוש חבילת סלולר מקומית בלחיצת כפתור במחירים זולים שתותאם לצרכים שלו, ללא צורך בהתערבות נוספת.
את החברה הקימו שלושה יזמים צעירים. רועי שוורץ, ברק כץ וגיא בר, לאחר שחוו בעצמם את הקשיים בעת שטיילו במזרח לאחר שחרורם מהצבא, ובהמשך בנסיעות עסקים לאירופה. לאחרונה הצטרף לחברה גם מומחה רשתות התקשורת, יעקב וינד, שבעשרים וחמש השנים האחרונות כיהן במספר תפקידים בכירים בcomverse ו-Apple העולמית.
Simtex למעשה מצטרפת למהפכה שApple מובילה, להחדרת הEsim ,שצפוי לייתר את כרטיס הסים בתוך מספר שנים. כבר עכשיו מפתחת Simtex ,את היישום הבינלאומי הראשון לטכנולוגיה וזאת באמצעות צוות מתכנתים בכירים שעבד בין היתר בחברות מובילות בתחום כגון nice, bagira, moovit ואלקטרה. החברה מבקשת להציע למשתמש אפליקציה פשוטה בה יוכל, במדינת היעד או מבעוד מועד, לקבל את כל ההצעות של חברות התקשורת המקומיות לחבילות סלולר וגלישה במדינה המבוקשת. המשתמש יוכל להשוות בין מגוון החבילות ולבחור את המתאימה ביותר לצרכיו במחיר המשתלם ביותר- וכל זאת בלחיצת כפתור. מעבר ליתרון הטכנולוגי האדיר, שחוסך התרוצצויות, מדובר גם במהפכה צרכנית. החברה מציעה השוואת מחירים שקופה וברורה בין החברות, וגם צפויה לקבל מחירים טובים יותר למשתמשיה, שלא יצריכו את חברות התקשורת במתן שירות פיזי או טלפוני ובהנפקת כרטיס סים.
כבר כיום מפעילה החברה שירות חבילת סלולר לחו"ל בעלות זולה יותר מכל המתחרים בארץ, אך כעת כולל השירות כרטיס סים פיזי. "מבחינתנו מדובר בQA לגבי השירות שלנו והמשתמשים", מסביר המנכ"ל רועי שוורץ. "כבר כעת יש לנו אלפי לקוחות שעוזרים לפיתוח החברה גם על ידי הכסף שהם מכניסים, וגם על ידי הפידבק
שאנחנו מקבלים משימוש אמיתי בלייב ולא בתנאי מעבדה".
כבר כיום מציעה Simtex חבילות על פי סוג הטיול – עסקי, תיירות, תיירות אתגרית וכדומה, מה שעוזר לה לפתוח מסלול הכנסה נוסף. מעבר לצפי ההכנסות מחבילות הסלולר, שוק שצפוי להגיע לשווי של 50 מיליארד דולר בשנה הקרובה, החברה שמה לנגד עיניה את איסוף המידע על היעדים ואופי הטיול של המשתמשים. בהתאם לניתוח הנתונים תוכל החברה להציע ללקוחות דילים וכן להתאים את הפרסומות שיראו בעת הגלישה שלהם. מדובר באחד מאפיקי ההכנסה הגדולים בעולם כיום, מידע שמפרסמים וחברות ADtech משלמות עבורו סכומים גבוהים. בנוסף, היות ו Simtex תפעל באפליקציה מובנית שתכלול גם פיצ'רים חברתיים, הרי שהליך המוניטיזציה עבור המשתמשים שלה יהיה קל ורווחי עוד יותר.
החברה נמצאת כעת בשלבים אחרונים של גיוס הון לצורך פיתוח המוצר הסופי שישתמש בטכנולוגיית הEsim ולסיום פיתוח המוצר הראשוני. ההשקה צפויה להתקיים בתחילת הרבעון הרביעי של 2019 ,בהתאמה ובתזמון עם תקופת החגים בישראל המביאים עימם עלייה באחוז תיירות החוץ מישראל, כשבנוסף התשלום עבור מוניטזציית פרסום ליוזר בעולם הוא הגבוהה ביותר בשנה.
מעוניינים לקבל פרטים נוספים על אפשרות השקעה בSimtex? השאירו פרטים: