יום ראשון   |   28 אפריל    |   
דף הבית / חדשות נדל"ן / נדל"ן בחו"ל / נדל"ן ביוון: 5 סיבות מדוע כדאי לכם לשקול להשקיע בארץ הטברנות

נדל"ן ביוון: 5 סיבות מדוע כדאי לכם לשקול להשקיע בארץ הטברנות

ישראלים רבים שמחפשים אופציות נדל"ן להשקעה כבר זנחו מזמן את האפשרות לבצע את ההשקעה שלהם בארץ, אם בעקבות הגישה של שר האוצר משה כחלון שמנסה לצמצם את כמות רוכשי הדירות להשקעה בישראל, ואם בגלל מחירי הדירות בישראל שעלייתם אמנם נבלמה מעט בשנה האחרונה, אך עדין נתפסים, ודי בצדק,  כבלתי שפויים עבור רבים מאתנו. ואולם, ישראלים אוהבים לרכוש נכסים, ולכן אלו שמבקשים בכל זאת להשקיע בנדל"ן יעשו זאת בסופו של דבר מעבר לים, ואם כבר מעבר לים, אז הנה צמד מילים שחייבים להכיר: נדל"ן ביוון.

כשחושבים על המילה "יוון" האסוציאציות שקופצות לנו קשורות לחופשות, ים, רודוס, כרתים וכדומה, או לחילופין למשבר הכלכלי המדובר בפוקד את המדינה בשנים האחרונות, אם אתם אוהבים לצרוך חדשות מסביב לגלובוס. אלא שאם אתם משקיעים, שווה להכניס למעגל האסוציאציות הללו גם את המילה נדל"ן. למה? הנה 5 סיבות לרכוש נדל"ן ביוון.

המחירים הנמוכים

החל משנת 2009 נקלעה יוון למיתון שהלך והחריף עד שהגיע לשיא בשנת 2015. המשבר שכמעט גרם להוצאתה של יוון מגוש האירו, גרם לירידת מחירים כללית וכמובן לא פסח גם על עולם הנדל"ן. המשמעות בפועל: מחירי נדל"ן ביוון צנחו ברמה של 30-50 אחוזים. מנגד, מומחים מעריכים כי השיקום של יוון יהיה מהיר ולכן מאז החלה יוון בתהליך ההבראה שלך, המחירים התייצבו והחלו לעלות, או במילים אחרות – הזדמנות פז למשקיעים.

הקלות מס

מלבד העובדה ששיטת המיסוי היוונית נוחה עבור משקיעים (למשל "גולדן ויזה" – 5 שנות אזרחות עם אופציה להארכה עבור רכישת נכס שמחירו גבוה מרבע מיליון יורו) עבור המשקיעים הישראלים ישנו יתרון נוסף: לישראל ויוון אמנת מס משותפת שהמשמעות שלה היא הקלות והטבות מיוחדות על השקעות נדל"ן ביוון.

תשואה

התשואה על נדל"ן ביוון, הן לצורכי מסחר והן לצורכי מגורים, גבוהה הרבה יותר מהתשואה המקבילה עבור השקעות בנכסים בישראל ועומדת על בין 9 ל-12 אחוזים, גבוהה כמעט פי 2 מהתשואה הממוצעת בארץ.

נדל"ן תיירותי

באזורי הנופש והתיירות תוכלו לעיתים למצוא עסקאות משתלמות שיאפשרו לכם לבנות או לרכוש וילה יוקרתית ומרווחת במחיר של דירת 1.5 חדרים בתל אביב, נכס שיכול לשמש אתכם כבית נופש לכמה שבועות בשנה, וכמקור הכנסה ותשואה בשאר ימות השנה, בהם תוכלו להשכיר אותו לתיירים באמצעות שלל חברות נופש או אתרי תיירות כגון Airbnb וכדומה..

הקרבה לארץ

אם כבר השקעה מעבר לים, אז הרבה יותר נוח להשקיע בנכס שמרוחק בין שעה לשעתיים טיסה מכאן, כך שניתן לבקר בו לעיתים קרובות, ודאי אם מדובר בנכס תיירותי שדורש המון תפעול וביקורים תכופים של כמה פעמים בשנה.

רוצים לקבל מאיתנו עוד עדכונים וכתבות מעניינות בנושא נדל"ן בחו"ל? הירשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן