יום שלישי   |   20 פברואר    |   
דף הבית / שיווק פרויקטים חדשים

שיווק פרויקטים חדשים

שיווק פרויקטים חדשים זמן קריאה משוער – 2:40

בעולם העסקים של היום, אין כמעט תחום שבו אין כמה מתחרים שרוצים לכבוש את ליבם של הלקוחות.
כמובן שישנם תחומים בהם התחרות דומיננטית יותר ופחות, אך בסופו של דבר חלק מהתנהלות
המשק בישראל מבוססת על כך שקיימת תחרות בכל תחום.
גם בעולם הנדל"ן כאשר יזם בונה פרויקט מסוים, פעמים רבות מעבר לכביש או במרחק של
כמה עשרות מטרים נבנה פרויקט דומה, אשר מתחרה על ליבם של אותם רוכשים פוטנציאלים.
ולכן, בדיוק כמו בכל תחום אחר, יש צורך לבצע שיווק מוצלח שיגרום להם להבין שדווקא הפרויקט שלכם הוא הפרויקט הטוב ביותר והמוצלח מבין כולם למגורים.

מי מבצע שיווק פרויקטים חדשים?

גם כאשר מדובר על פרויקט מוצלח שהושקע בו כסף ומאמץ רב
על מנת שיהיה אטרקטיבי, אם עבודת השיווק לא תתבצע כמו שצריך מרבית הסיכויים שיהיה קשה מאוד לגרום ללקוחות להתעניין בו.
ולכן, אחד הדברים החשובים ביותר להצלחתו של כל פרויקט חדש הוא עבודה עם אנשי מקצוע המתמחים בנושא שיווק פרויקטים חדשים.
למעשה, בחלק מן המקרים לחברה עצמה ישנם אנשי מקצוע בתחום השיווק אשר מבצעים את מלאכת שיווק הפרויקטים בעצמם.
אולם, במרבית המקרים גם חברות קטנות וגם חברות גדולות מוצאות שהדרך הטובה ביותר עבור שיווק פרויקטים חדשים היא באמצעות חברה חיצונית המתמחה בתחום השיווק של נכסי נדל"ן.

שיווק פרויקטים חדשים

למה צריך חברה המתמחה דווקא בשיווק של נכסי נדל"ן?

למרות שאם נסתכל על זה לעומק – אין באמת הבדל בין שיווק של מוצרי חשמל, רהיטים או נכסי נדל"ן.
ועדיין, כאשר אנחנו מנסים לשווק ולגרום ללקוחות לרכוש משהו גדול ויקר כמו דירה, סביר להניח שהשיווק
יהיה בצורה קצת שונה מאשר שיווק של דברים בסדר גודל קטן בהרבה.
בכל מקרה, כאשר מדובר על חברה אשר מתעסקת כל העת
עם שיווק דווקא בתחום הנדל"ן, היא צוברת לעצמה ניסיון יקר ערך בתחום, אשר יכול לסייע לה לדעת מהם
הדברים שמדברים אל הלקוחות הפוטנציאלים, איך בכלל אפשר לדעת שאנחנו פונים דווקא אל אנשים שמחפשים נכסי נדל"ן, ומהם אמצעי הפרסום המתאימים.
ולכן, חברות רבות העוסקות בתחום הנדל"ן בוחרות לקחת חברה חיצונית שיבצע עבורה את עבודת שיווק הפרויקטים, במטרה שהעבודה תתבצע בצורה טובה יותר.

שיווק פרויקטים חדשים

אם יש ביקוש עצום לדירות – למה צריך בכלל לשווק אותן?

ישנם אנשים שיטענו ובמידה מסוימת של צדק – מאחר והביקוש בישראל לדירות גבוה כל כך, ודירות
במחירים אטרקטיביים נחטפות כמו לחמניות לאחר הפסח, למה בכלל צריך לעבוד קשה בכדי לשווק אותן?
התשובה לכך היא שברבים מן המקרים כאשר
מדובר על פרויקט חדש באזור חדש, ישנם פרויקטים נוספים של חברות אחרות, אשר מתחרים ראש בראש על
ליבם של אותם לקוחות פוטנציאלים אשר מחפשים דירה למגורים באזור.
במקרה כזה, ישנה חשיבות רבה להבלטה של יתרונות הפרויקט על פני פרויקטים אחרים, בכדי שאותם אנשים יבואו לרכוש דווקא אצל החברה שלנו.

האם עבור כל פרויקט כדאי לקחת חברה חיצונית לשיווק?

שימו לב שתהליך שיווק פרויקטים חדשים כרוך בעבודה רבה, אשר צריכה להתבצע בין אם מדובר על פרויקט קטן או גדול.
בסופו של דבר יש כאן דירות שצריך למכור, וללקוח הפוטנציאלי זה לא משנה אם
החברה מוכרת עוד 50 דירות או 3,000 דירות.
ולכן, המחיר שאותו גובה חברת השיווק יהיה אותו מחיר פחות או יותר, בין אם מדובר על
שיווק פרויקט גדול או קטן.
ולכן, לפני שמחליטים על שיווק באמצעות חברה חיצונית, כדאי לבדוק האם העלות משתלמת
במקרה של הפרויקט הנוכחי או שלא. על פי רוב, כאשר מדובר על פרויקט שבו מעל 100 דירות, יהיה משתלם כבר
לפנות אל חברה עבור ביצוע השיווק. אולם, במקרה שבו מדובר על פרויקט קטן
יותר עם פחות ממאה דירות, כדאי לבצע בדיקה מעמיקה ולראות כמה חברות מתחרות יש באזור, והאם במקרה הזה כדאי לשלם על שיווק פרויקטים עם חברה חיצונית.

היכן מתבצע השיווק בפועל?

זה לא סוד שמרבית עבודת השיווק כיום לא מתרכזת בלוחות המודעות או אפילו בעיתונים.
המקום שבו אנחנו מבלים הכי הרבה זמן ונחשפים למודעות הוא דווקא רשת האינטרנט.
במהלך הגלישה אנחנו צופים לא פעם בפרסומות כאלה
ואחרות שהם בעצם חלק מקמפיין שיווק של חברות שונות.
למעשה, תחום השיווק כיום מתרכז בפרסום ושיווק באמצעיים הדיגיטליים, כמו פרסום
באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות, והמציאות מוכיחה כי זוהי הזירה שבה כדאי להשקיע את מרבית המאמצים.
ולכן, ישנה חשיבות רבה לבחור דווקא חברה שמתמחה בשיווק
באמצעיים הדיגיטליים השונים, אשר תדע להרים קמפיין איכותי ומקצועי שיגרום
לכמה שיותר מן הרוכשים הפוטנציאלים להיחשף אליו ולהתעניין ברכישה של דירה באותו הפרויקט.

 איך בוחרים חברה לשיווק הפרויקט?

בחיפוש קצר תוכלו לגלות שישנן חברות שונות
המתעסקות עם שיווק פרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן, ובהם חברות גדולות אשר תחום הנדל"ן הוא
רק חלק קטן מהתחומים שבהם הם עוסקים, ולעומת זאת חברות קטנות יותר אשר מתעסקות בעיקר בשיווק בתחום הנדל"ן.
היתרון בחברה גדולה הוא כמובן צוות גדול יותר וכוח אדם גדול אשר יתעסק עם השיווק של הפרויקט.
היתרון בחברה קטנה לעומת זאת, היא העובדה שהם חיים ונושמים שיווק נדל"ן, והם מחזיקים בידע וניסיון רב בתחום השיווק הספציפי הזה.
משרד הפרסום אליוס הוא דוגמא מצוינת למקום קטן שמשקיע את כול כולו בשיווק נדל"ן מקצועי עבור הלקוחות.
המשרד מתמחה בשיווק דיגיטלי עבור חברות ויזמי נדל"ן, ופועל בכל רחבי העולם הדיגיטלי.
החברה עובדת כיום עם מגוון מותגים מובילים בעולם הנדל"ן, ומציעה ללקוחותיה חבילת שיווק מקצועית עם ליווי אישי החל משלב המיתוג ועד למכירה בפועל.

 

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

     

    מאמרים נוספים

    דילוג לתוכן