יום שלישי   |   20 פברואר    |   
דף הבית / שיווק פרויקטים בנדל"ן

שיווק פרויקטים בנדל"ן

שיווק פרויקטים בנדלן: זמן קריאה משוער – 3:20
כל בעל עסק קטן או גדול יודע עד כמה נושא השיווק הוא חשוב.
זה לא משנה אם המוצר שאותו הוא מנסה למכור
הוא המוצר הטוב והאיכותי ביותר, אם הלקוח לא ידע את זה – הוא כנראה יחליט שלא לקנות אותו.
זה נכון לגבי מכירה של מוצרי חשמל, רהיטים, ביגוד, וכל דבר אחר, ונכון גם כאשר מדובר על מכירת דירות ונכסי נדל"ן.
שיווק פרויקטים בנדל"ן הוא אמנם שונה מאשר שיווק של מוצרים קטנים, אך נחוץ לא פחות ולעיתים אף יותר.
בלא מעט מן המקרים נבנית שכונה חדשה או אזור חדש בתוך שכונה, וכמה חברות בונות
במקביל בניינים קרובים וצמודים.
ממילא, בכדי לזכות לתשומת ליבם של הלקוחות
הפוטנציאלים, יש צורך ביצירת תהליך שיווק מקצועי ונכון, אשר יביא בסופו של דבר
את הלקוחות דווקא אל הפרויקט שלנו.

מי מבצע שיווק פרויקטים בנדל"ן?

נושא השיווק אצל חברות הנדל"ן משתנה בין חברה לחברה.
ישנן חברות גדולות אשר בוחרות להקים
צוות מקצועי שיעסוק בתחום השיווק, ובמרבית הזמן אנשי הצוות מספיקים בכדי לבצע את עבודת השיווק הרגילה.
כאשר ישנו פרויקט מיוחד, אז ניגשים אל חברה העוסקת בשיווק פרויקטים עבור חברות נדל"ן, והיא מבצעת את הפרויקט.
אמנם, ישנן חברות קטנות יותר אשר מחליטות שאינן רוצות להחזיק צוות מיוחד עבור השיווק, והם מעבירות את כל נושא השיווק של החברה אל חברה חיצונית.
לקבלת עזרה בשיווק מחברה חיצונית יש לא מעט יתרונות.
קודם כל – כאשר מדובר על משרד פרסום שזהו תחום העיסוק שלו, הוא מחזיק בידע וניסיון רב בתחום, והוא יודע כיצד להגיע דווקא אל הלקוחות הפוטנציאלים, ובאיזה מקומות כדאי להשקיע יותר או פחות.
אין ספק שעבודת השיווק במקרה הזה תהיה יעילה ואיכותיות יותר מאשר שיווק של אנשים ללא ניסיון בתחום.
בנוסף, כאשר אתם מסירים מעליכם את הצורך להתעסק עם כל תחום השיווק, אתם חוסכים לעצמכם לא מעט זמן ויכולים
להתמקד בדברים החשובים האחרים שדורשים את תשומת ליבכם בעסק.

שיווק פרויקטים בנדלן – עד כמה זה קשה?

כל אחד מאיתנו מבין שהחלטה על רכישת נכס נדל"ן היא החלטה שאנשים מקבלים אחרי הרבה יותר ספקות והתלבטויות מאשר רכישה של כל דבר אחר שמחירו נמוך יותר.
ולכן, כאשר מדובר על שיווק פרויקטים בנדלן יש צורך להיות מספיק משכנע
בכדי לגרום לרוכשים הפוטנציאלים להבין שאולי פה נמצא מה שהם מחפשים.
לא מספיק לצאת עם סיסמאות ומודעות צבעוניות, אלא צריך לכתוב דברים אמיתיים שיסבירו
ללקוח מדוע הרכישה של דירה במקום כזה או אחר היא הרכישה הנכונה ביותר עבורו.
כאשר מדובר על חברה המתעסקת עם שיווק פרויקטים בנדל"ן ביום יום, היא רוכשת עם הזמן
את הניסיון והכלים הנדרשים בכדי לדעת איזה דברים גורמים לאנשים להתעניין במודעה, ואיזה דברים לא עובדים במקרה של שיווק נדל"ן.
ולכן, אין ספק ששיווק של פרויקטים בתחום הנדל"ן הוא משהו מורכב ומאתגר יותר מאשר
שיווק של תחומים אחרים, ועל כן ישנה חשיבות רבה לקבלת עזרה מחברה המחזיקה באנשי מקצוע מנוסים.

שיווק פרויקטים בנדל"ן

כיצד בוחרים חברה עבור שיווק פרויקטים?

ישנם משרדי פרסום שונים המתעסקים כחלק מן העבודה
השוטפת גם בשיווק של פרויקטים עבור חברות נדל"ן, יחד עם עבודה מול חברות בתחומים אחרים.
אולם, אין ספק כי הבחירה הנכונה ביותר היא במשרד פרסום אשר מתעסק בעיקר עם שיווק של חברות נדל"ן, וממילא צובר הכי הרבה ניסיון בתחום.
תוכלו למצוא משרדי פרסום גדולים
המתעסקים עם לקוחות רבים ועומד לרשותם צוות גדול במיוחד של עובדים, וכן משרדי פרסום קטנים יותר אשר לוקחים על עצמם
את השיווק של לקוחות בודדים בלבד בכדי שיוכלו להעניק יחס אישי ואת מלוא תשומת הלב עבור כל לקוח.
אין תשובה חד משמעית לשאלה איזה מהם עדיף בכדי לשווק בהצלחה, וחשוב לזכור שלכל
אחת מהבחירות יכולות להיות יתרונות וגם חסרונות שכדאי להיות מודע אליהם.

שיווק פרויקטים

באיזה מקרים כדאי לקחת חברה חיצונית לשיווק?

כדאי לדעת כי לא בכל מקרה משתלם לקחת חברה חיצונית עבור שיווק הפרויקט.
שימו לב שעבור משרד הפרסום אין באמת הבדל בין שיווק של פרויקט בסדר גודל קטן, לבין שיווק של פרויקט בסדר גודל גדול.
ולכן, את אותו הסכום שאתם צריכים לשלם עבור עבודת
השיווק במקרה של פרויקט גדול, תצטרכו פחות או יותר לשלם גם במקרה של פרויקט קטן.
ההחלטה האם לקחת חברה שתשווק את הפרויקט משתנה
כמובן בין פרויקט אחד לשני, אך בגדול אפשר לומר כי פרויקט המכיל פחות ממאה דירות, הוא כזה שבדרך כלל לא יהיה משתלם לשלם
עבורו עבור שיווק אצל חברה חיצונית, למעט מקרים יוצאי דופן שבהם מדובר על פרויקט
תקוע או כזה שנמצא באזור עם הרבה מתחרים, שבו אין ברירה אלא לקבל סיוע בשיווק.
אולם, כאשר מדובר על פרויקטים בסדר גודל רציני יותר של מעל 100 דירות, אין ספק כי הבחירה
לקבל סיוע בשיווק ממשרד פרסום המתמחה בתחום, תהיה
החלטה טובה שתסייע למכור את הדירות הרבה יותר מהר, ולתת לכם זמן להתעסק עם הנושאים האחרים.

שיווק פרויקטים בנדלן באמצעות רשת האינטרנט

אם בעבר דווקא מודעות בעיתונים או שלטי חוצות היו הדרך הטובה ביותר לפרסום, כיום לאחר חדירת רשת האינטרנט
לכל מקום בחיינו, חלק גדול מצריכת המידע וההחלטות על רכישות מתבצעות בעת גלישה באינטרנט.
ולכן, פרסום איכותי כיום הוא בדרך כלל באמצעות מודעות ופרסום ממומן
באתרי אינטרנט, שם קל מאוד להגיע בפילוח מדויק אל הלקוחות הפוטנציאלים, ולא להשקיע סתם
כסף ומאמצים במקומות לא מתאימים. ולכן, כדאי מאוד לבחור חברה המתמחה בשיווק
באמצעות האינטרנט, אשר תבצע את השיווק בכלים העכשוויים המתאימים לימינו אנו.

 

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

     

    עמודים נוספים באתר

    דילוג לתוכן