שבת   |   7 דצמבר    |   
דף הבית / באנר ראשי / סוכן נדל"ן? כך אינסטגרם יכול לעזור לך

סוכן נדל"ן? כך אינסטגרם יכול לעזור לך

שוק הנדל"ן עובר שינוי דרמטי בשנים האחרונות. שלטי החוצות, הפרסומות האגרסיביות על הגדרות והפליירים הצבעוניים איבדו את הונם – והם כבר לא הדרכים הכי טובות לבלוט. העולם היום הוא דיגיטלי, וגם קונים וגם מוכרים מעבירים יותר ויותר מהזמן שלהם ברשתות החברתיות. ובין כולם – אינסטגרם היא אחת מהרשתות שגדלות בקצב המהיר ביותר, בקנה מידה היסטורי.

אינסטגרם, למעשה, משתמשת בהתמכרות האנושית לסמארטפון שלנו. הפלטפורמה, שבה ניתן לשתף תמונות וסרטונים, עובדת בעיקר דרך הפלאפון הנייד. אולי יש גרסה למחשב השולחני, אך היא מוגבלת מאוד מבחינה פונקציונאלית.

עם יותר מ-600 מיליון משתמשים בחודש, אינסטגרם הוא אוצר גלום המלא בפוטנציאל. לעומת זאת – חשוב לציין כשמדובר בשיווק באינסטגרם, יש לשים לב לאוכלוסייה שמשתמשת בה. המשתמש הממוצע באינסטגרם הוא בן פחות מ-34, אז הסיכוי להביא קונים פוטנציאליים שנולדו לפני שנות ה-80 הוא קטן משמעותית.

לעומת זאת, אינסטגרם הוא כלי שימושי ואפקטיבי מאוד ליצור קשר עם קונים צעירים שהתחילו במסע שלהם בעולם הנדל"ן.

וכדי לעזור לכם – הנה חמישה טיפים שימושיים שכל מוכר או סוכן נדל"ן יכול לעשות בו שימוש כדי לקדם את העסק שלו. התחלנו.

  1. תצרו אינג'יימנט עם הקהל שלכם

הייחודיות ברשתות החברתיות היא שהקשר הישיר עם הלקוחות הוא הפוקוס העיקרי בהן. בניגוד לפליירים ושלטי חוצות הן שיחה חד-כיוונית, במדיה החברתית ניתן לנהל דיאלוג ישיר ומתמשך עם מוכרים וקונים. אם אתם רק מעלים תמונות וסרטונים, ולא יוצרים אינטרקציה עם המגיבים השונים, אתם לא מנצלים את מלוא הפוטנציאל שיש לאינסטגרם להציע. צרו איתנו קשר !

  1. חשפו את מאחורי הקלעים

הציבור מראה יותר ויותר עניין בעולם הפנימי של תחום הנדל"ן, ואיך העסק בעצם עובד מעיניי העוסקים בו. תראו תמונות וסרטונים שמציגים את אחורי הקלעים של העולם הזה – איך אתם מתכוננים לקנייה או מכירה, הצגת בית פתוח, וראיינו כמה מהלקוחות שלכם אחרי סגירת העסקה, ברשותם כמובן.

תוכן זה, ללא דחיפה למכירה, היא הדרך המהירה ביותר ליצור עניין בפרופיל שלכם ולקדם אינטראקציות נוספות בו.

  1. פרסמו סרטונים קצרים

אינסטגרם הוא הרבה יותר מתמונות סטילס. הקליטו סיורים קצרים בנכסים שלכם. תראו את השכונה ואטרקציות בה שאתם חושבים שמבקרים ישמחו לראות. בנוסף, באינסגרם ישנה פונקציית סרטונים חיים, שהיא מושלמת לרגעים הספונטניים שבהם אתם לוקחים את העוקבים שלכם לסיור. חשוב שתעשו את זה כיף!

בנוסף, כדאי לעודד אינטראקציות עם העוקבים שלכם דרך שאילת שאלות, כדי שהם יוכלו לענות לכם בתגובות.

  1. פרסמו במקביל בפייסבוק וטוויטר

באינסטגרם יש פ'יצר מעולה שמאפשר לכם להתחבר במקביל לפייסבוק ולטוויטר. באופן מעשי, זה מאפשר לכם לפרסם פוסטים וסרטונים על שלושת הפלטפורמות במקביל.

כדי לעשות את זה, לפני שאתם מפרסמים דרך אינסטגרם, וודאו שאתם לוחצים על הקופסא המציינת את פייסבוק וטוויטר. בנוסף, כדאי שתערכו ותשנו את התוכן בהתאם לפלטפורמה – לדוגמה – אין סיבה לשים האשטגים בפייסבוק, ובטוויטר עדיף להגביל אותן ל-2 בלבד.

חשוב לציין – אם יש לכם זמן, עדיף לכתוב בנפרד לכל פלטפורמה. אבל הכלי הזה יכול להיות מאוד שימושי כשפשוט אין לכם זמן.

  1. השתמשו בהאשטגים

אינסטגרם הוא המקום המושלם להאשטגים. האשטג כמו #NewHome הוא מאוד רלוונטי לקהל שלכם, לדוגמה. כשמוסיפים האשטגים לתוכן שלכם, אתם עוזרים לקהל שהכי רלוונטי לכם למצוא את הפוסט או את הסרטון שלכם.

כדאי לבדוק ולגלות האשטגים רלוונטים (אינסטגרם ממליץ להשתמש ב-11 בלבד בכל פוסט), בנוסף למילות המפתח שלכם, ולהגיב לתמונות וסרטונים של אחרים. התחילו דיאלוג עם הקהל שלכם. כשמגיבים לתוכן שלכם, שאלו שאלות וודאו שהן ידידותיות ומכבדות.

אינסטגרם הוא לא הצלחה מיידית

שימוש באינסטגרם כדי לקדם את עסק הנדל"ן שלכם הוא צעד אסטרטגי נכון – אבל צריך לזכור שלוקח זמן ומאמץ כדי לבנות לעצמכם קהל רלוונטי, שיש לתחזק אותו.

אפילו אם שיווק דרך אינסטגרם לא יביא לכם לקוחות חדשים באופן מיידי, זהו כלי אפקטיבי ורלוונטי ביותר, שמגדיל באופן משמעותי את נראות המותג שלכם.

 

כתבות נוספות:
השקעות נדל"ן: איפה להשקיע – בארץ או בחו"ל? https://channel22.co.il/?p=13588 

חיים ונושמים השקעות נדל"ן? כל הסיבות למה כדאי לכם להפוך למשקיעים במשרה מלאה (חלק ראשון): https://channel22.co.il/?p=13665

דילוג לתוכן