יום שלישי   |   20 פברואר    |   
דף הבית / לידים לנדל"ן

לידים לנדל"ן

לידים לנדל"ן
תחום הנדל"ן הינו תחום תחרותי במיוחד.
למעשה, בדומה לתחומים רבים אחרים, יזמים וקבלנים המשווקים פרויקטים
בתחום הנדל"ן נעזרים בחברות שיווק מקצועיות ומנוסות על מנת לעשות זאת.
בין אם מדובר ביזם גדול או קטן, סביר להניח שהדרך הטובה ביותר
עבורו לשווק את הנכסים ולמצוא משקיעים חדשים ואף לקוחות
קצה למכירת הנכסים, תהיה באמצעות חברת שיווק פרויקטים המתמחה בתחום הנדל"ן.

 

קבלו הצעת מחיר ללידים איכותיים מכתבות תוכן:

     

    לידים לנדל"ן – מי צריך את זה?

    ליד הוא אדם המשאיר פרטים באתר או בפלטפורמת פרסום אחרת ומתעניין בנוגע לשירות/מוצר מסוים.
    במקרה של חברות נדל"ן, לידים לנדל"ן יהיו אנשים המתעניינים
    בהשקעה בפרויקט נדל"ן מסוים או ברכישת נכס נדל"ן.
    בין אם מדובר ברכישה למגורים או השקעה, הכתובת תהיה לפנות אל אותם יזמים וקבלנים
    המנהלים וממנים את הפרויקטים על מנת לרכוש את הנכס.
    בדרך כלל יזמים וקבלנים ישווקו את הנכסים
    לפני ו/או תוך כדי הבנייה של הפרויקט, שכן כספי המשקיעים והלקוחות חיוניים לצורך
    קבלת המימון מהבנקים לבניית הפרויקט.
    על כן – כאשר היזם אינו מצליח לשווק מספיק דירות
    לפני ובמהלך הפרויקט, הפרויקט עשוי להיתקע, כמו גם המימון מהבנק, מה שיגרור תגובת שרשרת
    לא נעימה ואיחור בהשלמת הפרויקט ושחרור הנכסים למשקיעים.
    יזם הנדל"ן המנהל את הפרויקט משקיע את רוב זמני ומשאביו באיתור קרקעות, השבחתן ובניהול עניינים ביורוקרטיים שונים כמו גם העבודה בשטח.
    מכאן שלא נשאר לו זמן, פניות נפשית או סבלנות לעסוק גם בנושא הקריטי של שיווק הנכסים.
    כאן נכנסת לפעולה חברת שיווק המתמחה בשיווק וגיוס לידים בתחום הנדל"ן.
    מתי היזם יצטרך חברת שיווק שכזו?
    איך לבחור את החברה הנכונה?
    שאלות אלו ואחרות עולות בראשם של היזמים בצומת זו, בה הם נדרשים לקבל את ההחלטה
    האם לייצא את עבודת השיווק של הפרויקטים לחברת שיווק חיצונית.

    לידים לנדל"ן

    התחרות הגבוהה בתחום הנדל"ן:

    ענף הנדל"ן הוא ענף הצומח מדי שנה ועשור, גם במקרה של משברים כלכליים עולמיים שכן לאחר משברים שכאלה שוק הנדל"ן
    חוזר מהר מאוד להתייצב ואף להעלות מעבר למה שהיה טרם המשבר.
    כך זה לפחות בישראל בעשורים האחרונים. מחירי הדירות עולים כל הזמן.
    נכסי נדל"ן נחשבים להשקעה היציבה ביותר ומשום כך ישנם אלפי משקיעים
    חדשים מדי שנה המחפשים אחר הזדמנות ההשקעה הטובה והמניבה הבאה שלהם.
    בשל עובדה זו יש תחרות אדירה בכל הקשור לתחום הנדל"ן ולשיווק פרויקטים בתחום.
    זאת לצד אנשים המחפשים לשדרג את איכות חייהם ולראות דירה באזור טוב יותר או לגור בדירה טובה יותר.
    אז איך משיגים לידים לנדל"ן?
    איך מגיעים לכל האנשים האלה כדי לשכנע אותם להשקיע בפרויקט שלנו?
    לצורך כך חשוב לעבוד עם חברת שיווק מקצועית ומנוסה, המתמחה בתחום שיווק הנדל"ן ותוכל לשלב בין
    הניסיון שלה בעולם הפרסום והשיווק, לעולם הנדל"ן, על מנת לסייע לכם לגייס לקוחות ומשקיעים בהתאם לצרכים והמטרות שלכם.

    האם כדאי להשתמש בחברת שיווק לגיוס לידים לנדל"ן?

    הדרך הקלה והנוחה ביותר לגיוס לידים לנדל"ן היא כמובן לשכור איש מקצוע, או במקרה המדובר, חברת שיווק, המתמחים בגיוס לידים בתחום הנדל"ן.
    למרות זאת, לא כל יזם זקוק לשירותיה של חברה מסוג זה.
    ישנם פרויקטים קטנים או פרויקטים הנבנים באזורי ביקוש גבוהים, בהם הדירות "מוכרות את עצמן".
    על כן במקרים אלו ייתכן והיזם ירצה לחסוך את עלויותיה של חברת השיווק.
    עם זאת, במקרים אחרים, ייתכן ושירותים אלו של חברת שיווק לידים לנדל"ן תהיה קריטית וחיונית להצלחת הפרויקט, גיוס המימון הנדרש מהבנקים ועוד.

     

    קבלו הצעת מחיר ללידים איכותיים מכתבות תוכן:

       

      מתי כדאי יהיה להשתמש בחברת שיווק?

      • כאשר אין לקבלן את היכולת, הזמן או הסבלנות לעסוק בשיווק הפרויקט.
      • כאשר הקבלן/היזם אינם רוצים להשקיע מזמנם בשיווק הפרויקט, מעדיפים לייצא את העבודה לחברה מנוסה בתחום ולדבר עם המתעניינים באופן ישיר.
        כמו כן להשקיע את זמנם בפרויקט עצמו ובפרויקטים נוספים בעבודת השטח, איתור פרויקטים נוספים ועוד.
      • כאשר אין ליזם ידע וניסיון בתחום השיווק וגיוס לידים ולקוחות וצריך איש מקצוע שיבצע את העבודה.
      • כאשר אין ליזם את הרצון או האפשרות הכלכלית להחזיק איש שיווק שכיר בתוך
        החברה או כאשר איש שיווק זה לא מנוסה מספיק ולא מספק תוצאות.
      • כאשר מדובר בפרויקטים גדולים ורחבי היקף וחשוב לגייס לקוחות במהירות לצורך קבלת מימון מבנקים וגופי אשראי נוספים ולהציג ביטחונות.

      היתרונות והחסרונות של חברת שיווק נדל"ן לגיוס לידים בתחום:

      לידים בתחום הנדל"ן יכולים להיות אנשים
      המעוניינים לקנות דירה למגורים או להשקעה, או משקיעים המעוניינים לרכוש נכס נדל"ן כזה או אחר ומחפשים אחר פרויקטים מעניינים.
      כך או כך הקבלן/היזם עומד בפני ההחלטה האם כדאי לשכור חברת שיווק חיצונית או לנסות למצוא את הלקוחות בעצמו.
      ובכן לחברת שיווק חיצונית יש יתרונות וחסרונות. את החסרונות ניתן לסכם במשפט אחד הקשור לעלויות העבודה של חברת השיווק.
      כמו בכל שירות שמקבלים מאיש מקצוע – צריך לשלם לו ולכן מדובר בהוצאה נוספת ליזם שהוא צריך לקחת בחשבון, אם הוא לא מתכוון לשווק את הדירות בעצמו.

      היתרונות של חברת שיווק שכזו הם רבים:

        • ניסיון והתמחות בתחום הנדל"ן ושיווק נכסי נדל"ן.
        • מכירת הנכסים בפרק זמן קצר יחסית.
        • אנשי שיווק מנוסים, הבקיאים בעולם הפרסום הפיזי והדיגיטלי וכיצד לגייס לקוחות בתחום הנדל"ן.
        • היכרות מוקדמת עם קהל רוכשים פוטנציאלי שהתעניין ואף רכש בעבר פרויקטים שקודמו בעבר על ידי החברה.

      היזם מפנה את זמנו לעיסוק בתחומי ההתמחות שלו כמו איתור הנכסים וניהול הפרויקטים בשטח, טיפול בעניינים ביורוקרטיים ועוד.

      • החברה מלווה את הפרויקט כבר מהשלבים הראשונים שלו ועד האכלוס המלא.

      אז אם אתם יזמים או קבלנים המשווקים נכסי נדל"ן ורוצים לאפשר לחברת שיווק
      לייצר לידים ולקוחות לנכסים שלכם – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

       

      לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

         

         

        מאמרים נוספים

         

        דילוג לתוכן