לידים לביטוח
עולם הביטוחים הוא עולם גדול הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים.
זה לא מסתכם רק בביטוח דירה או רכב שאתם מחדשים פעם בשנה, אלא עולם שלם
של ביטוחים ובהם ביטוחים ללקוחות עסקיים ופרטיים, וסוגים רבים של ביטוחים.
חברות הביטוח עושות לא מעט בכדי להביא אליהן לקוחות, הן מעמידות גדודים
שלמים של נציגי מכירות, מציעות הטבות והנחות שונות, ומשקיעות לא מעט זמן וכסף בכדי להגיע אל הציבור.
למעשה, בענף כמו ענף הביטוח, קשה מאוד לבדל את החברה שלך מחברות אחרות, משום שבסופו של דבר כולם
מציעים מוצר דומה פחות או יותר, ולא משהו שקל לשכנע את הלקוחות מדוע כדאי להם לבחור דווקא בחברה שלך עבור רכישת פוליסת ביטוח.
הקושי בהשגת לידים לביטוח לעומת ענפים אחרים
השגת לידים לביטוח היא משימה קשה יותר מאשר בענפים אחרים.
קשה מאוד להגיע אל הלקוח ולהסביר לו למה כדאי לו לרכוש מוצר כמו ביטוח סתם כך ביום בהיר.
אנשים שרגילים כבר לשיחות טלפון מן הסוג הזה לא ששים לענות לנציג, ומנסים לא פעם להתחמק בדרכים שונות.
כמו כן, לחלק גדול מהאנשים אין את המודעות לחשיבות של ביטוחים
של מחלות קשות או ביטוח סיעודי, והם לא מבינים למה הם צריכים להתעסק בדברים שכאלה כאשר הם צעירים ובריאים.
ישנם אנשים שקיבלו בעבר מענה מסוכני ביטוח או נציגים שאינם אמינים, אשר ניצלו את תמימותם בשביל למכור
להם דברים שהם לא צריכים, ורמת האמון שלהם בחברות הביטוח נמוכה.
מה שיוצא מכל זה הוא, שההשקעה הנדרשת עבור שיווק של פוליסות ביטוח היא השקעה גדולה
יותר הדורשת יותר זמן ומאמצים, מאשר במקרה של מוצרים אחרים שאותם קל יחסית לשווק.
למה בכלל צריך לשווק ביטוחים?
בעוד שביטוח כמו ביטוח רכב הוא משהו שכל אדם שיש לו רכב חייב לעשות, ישנם לא מעט ביטוחים אשר אנשים אפילו לא מודעים לקיומם.
לא פעם, רכישה בזמן של ביטוח תאונות אישות, ביטוח מחלות קשות או ביטוח אחר יכולה להיות ההבדל בין חיים קשים ללא כסף, לבין המשך
החיים באותה רמת החיים אליה המבוטח הורגל.
ולכן, למרות שמדובר על מוצר ביטוחי משתלם, כאשר אנשים לא מכירים את המוצר, או לא שמעו על מספיק אנשים שרכשו אותו, הם נוטים
להתייחס אליו בספקנות ולא ממהרים לרכוש אותו.
כדאי לדעת שישנם ביטוחים חשובים מאוד שיכולים לעלות כמה שקלים בודדים בחודש, אשר רכישה שלהם
יכולה לגרום לכך שתקבלו מאות אלפי שקלים במקרים מסוימים.
כיצד אפשר להקל על השגת לידים לביטוח?
חברות ביטוח רבות הבינו שבכדי להצליח ולהביא עוד ועוד לקוחות, הם צריכים לדעת כיצד
לפנות אליהם בצורה שתגרום ללקוחות שלא להירתע, אלא אדרבה להתעניין ולשמוע.
מסעות הפרסום שמתבצעים בצורה נכונה כבר הוכיחו את עצמם ככאלה שמביאים תועלת רבה
הרבה יותר מאשר אלו שנעשו ללא מחשבה וניסיון, שלא תמיד קיימים אצל אנשי חברת הביטוח.
ולכן, לא פעם הפתרון הטוב ביותר הוא להעביר את נושא השיווק של חברת הביטוח אל
חברה חיצונית אשר מתמחה בשיווק ובהשגת לידים לביטוח, ולתת לה לנהל את מערך השיווק של החברה בצורה שתהיה יעילה הרבה יותר.
מה יכולה לעשות חברה חיצונית שחברת הביטוח לא יכולה לעשות?
חברת ביטוח בדרך כלל היא חברה שמתמחה בביטוחים.
היא יודעת לתמחר סיכונים, להציע ללקוחות פוליסות שונות ומשתלמות וכן הלאה, אך לא תמיד תחום השיווק הוא משהו שהיא חזקה בו.
למעשה, כאשר מדובר על חברה המתעסקת בתחום השיווק, ויש לה ניסיון ספציפי בתחום שיווק חברות ביטוח, אין כל ספק שהניסיון שאנשי
החברה צברו בעבודת שיווק דומה עוזרת להם להרים קמפיינים נוספים בתחום, תוך שהם מבינים טוב
הרבה יותר כיצד לפנות אל לקוחות פוטנציאלים, ולגרום להם לרכוש את הביטוח אצל החברה שהם משווקים.
גם כאשר מדובר על פרסום באמצעיים דיגיטליים, לניסיון בשיווק יש ערך רב, כאשר אנשי החברה יודעים באיזה מקומות
כדאי לפרסם בכדי שיגיע דווקא אל אנשים שהם לקוחות פוטנציאלים, ולמקד את הפרסום במקום הנכון.
איך בוחרים חברת שיווק עבור לידים לביטוח?
ישנם משרדי פרסום וחברות שיווק אשר מתעסקות בתחומים רבים בעולם הפרסום והשיווק.
בדרך כלל מדובר על חברות גדולות או משרדי פרסום
עם הרבה עובדים, אשר עובדות במקביל על פרויקטים רבים של שיווק בתחומים שונים.
למעשה, למשרד שכזה יש את הידע וכוח האדם לבצע
שיווק גם לחברות ביטוח, אולם חשוב לזכור שזהו כנראה לא הנושא העיקרי
שבו הם מתמחים ומתעסקים מדי יום.
לעומת זאת, ישנן משרדי פרסום קטנים יותר אשר מתחמים
בשיווק של תחומים ספציפיים יותר, כמו למשל שיווק של חברות נדל"ן או חברות ביטוח, אשר
מטבע הדברים מחזיקות בפחות עובדים, אך צוברות הרבה יותר ניסיון בתחום הספציפי הזה.
רק בחברה כזאת תוכלו להיות בטוחים שאנשי
החברה מנוסים בשיווק של חברות ביטוח, וידעו לעשות את מלאכת השיווק בצורה הטובה ביותר.
כמו בכל דבר אחר – גם כאן לכל צד יש חסרונות ויתרונות, כאשר צריך לשקול ולהתייעץ באופן אישי
בכל מקרה לגופו מהי חברת השיווק שתתאים בצורה הטובה ביותר
עבור קמפיין השיווק הנוכחי שאתם רוצים להרים.
לידים לביטוח אצל הטובים ביותר
אם אתם מחפשים משרד פרסום ממוקד מטרה ומקצועי שיעשה עבור
חברת הביטוח שלכם את העבודה על הצד הטוב ביותר, כדאי שכירו את משרד הפרסום אליוס הקיים כבר 8 שנים.
אליוס עובדת כיום עם מגוון לקוחות ב
תחום הביטוח והנדל"ן, ומתמחה באופן מיוחד בהרמת פרויקטים עבור תחום קשה לשיווק כמו עולם הביטוח.
אצל אליוס עובדים אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר, שיוכלו לעשות
עבורכם קמפיין שיווק מוצלח שאת התוצאות שלו תוכלו לראות עד מהרה.
לקבלת הצעת מחיר על קמפיין לידים: