לידים לביטוח בריאות
עם השנים שחלפו והרפורמות שהתאספו הפך שוק הביטוחים בישראל לתחרותי מאי פעם. לבטח בכל הנוגע לגיוס לידים לביטוח בריאות • הציבור הישראלי פונה בהמוניו לרכישת ביטוחי בריאות, ואתם בתור סוכני ביטוח רוצים לפגוש אותו בחצי הדרך ולגייס אליכם לקוחות חדשים • כך תוכלו להגדיל את מחזור העסקאות שלכם גם באקלים כל כך תחרותי
שלא כמו בעבר הלא כל כך רחוק אז ביטוחי בריאות נמכרו בתנאים שונים אצל החברות בשוק, כיום בשנת 2023 פוליסות הביטוח שינו צורתן לכדי מבנה מודולרי. עובדה זו מקשה על סוכני ביטוח לבדל עצמם מן המתחרים וגייס לידים לביטוח בריאות אשר יגדילו את היקף המכירות שלהם. לכך תוסיפו את העובדה כי תושבים רבים מכל קשת החברה הישראלית נכוו על ידי מחלת הביטוחים הכפולים, את העובדה כי נוכלים רבים מנסים ללכוד ברשת את אוכלוסיית הגמלאים עם הודעות מטעות המבטיחות הוזלה בביטוח הבריאות או מנסים למשוך מבוטחים תמימים אל אתר פיקטיבי של "הר הביטוח" הממשלתי – והנה לכם מציאות שבה כמעט כל שיחה עם לקוח פוטנציאלי מעלה את המגננות שלו ומקשה כפליים על תהליך המכירה. מה שבסופו של דבר, פוגם באמינותם של סוכני הביטוח ונוגס בנתח גדול מהעמלות שלהם.
בימינו, סוכני ביטוח בישראל מחפשים בנרות לידים לביטוח בריאות. למה זה? כי יותר מדי שעות עבודה נשרפות על טלפונים ללידים קרים, לידים מתנדנדים, לידים סקפטים שאינם מאמינים במוצרי הביטוח הקיימים על שלל סעיפי התוספת הנלווים אליהם וכן בגופים העומדים מאחוריהם. בתוך כך, הפופולריות הגואה של ביטוחי הבריאות בקרב הציבור שסובל ממערכת הבריאות הציבורית ומבין את החשיבות של ביטוח בריאות מותאם אישית הובילה להגדלת התחרות בשוק הביטוחים הישראלי.
בתור סוכני ביטוח, אין באפשרותכם להסתמך אך ורק על הלקוחות הקיימים ועל הוספת סעיפים חדשים לפוליסה שלהם. כי אלו שנמצאים על הכוונת שלכם הם הלקוחות החדשים המגיעים עם כוונה אמיתית לרכישת פוליסת בריאות מותאמת אישית. וכעת, אנו נספר לכם איך בדיוק תוכלו לגייס מבוטחים חדשים בדרכים הנכונות, החכמות והחוקיות אשר רק מחכות לצעדים שלכם.
שיווק דיגיטלי: הדרך לייצר לידים לביטוח בריאות
לידים לביטוח בריאות ניתן להשיג קודם כל באמצעות שיווק דיגיטלי הפונה בצורה חכמה אל קהל יעד ספציפי. שיווק דיגיטלי פועל במטרה למתג את סוכן הביטוח בצורה שתבדל אותו מן המתחרים ותהדהד את המסר שלו בכל הערוצים הדיגיטליים: קמפיינים בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין, אתר תדמיתי המקודם בצורה אורגנית, ניוזלטרים, קמפיינים בווטסאפ, תכנים שיווקיים בטאבולה ובאאוטבריין שיופיעו באתרי החדשות והתוכן המובילים בישראל דוגמת N12 ,Ynet, וואלה!, גלובס, כלכליסט ודומיהם.
רכישת לידים לביטוח בריאות
ברחבי הרשת קיימים מאגרי לידים רבים מהם יש באפשרותכם לרכוש לידים לביטוח בריאות. יחד עם זאת, לא כולם מציעים לכם לידים איכותיים. לידים חמים. בשל כך, חשוב להקפיד כי בתהליך רכישת לידים לביטוח בריאות אכן מדובר בלידים שעברו "הבשלה" ומגיעים אליכם חמים ומוכנים לחתימה. כמו כן, חשוב לוודא כי הלידים שזורמים אליכם אכן מעוניינים בפוליסות אותן אתם מציעים ולא במוצרי ביטוח אחרים. בהקשר זה נציין כי האידיאל הינו לרכוש לידים לביטוח בריאות אשר זורמים באופן בלעדי אליכם. לא אל סוכני ביטוח אחרים. כך תימנעו מסיטואציה שבה הלידים הנרכשים כבר קיבלו פניות חוזרות ונשנות מסוכני ביטוח אחרים. שכן אז אתם (שוב) מבזבזים את זמנכם על שיחות טלפון מיותרות. כשזה מגיע ללידים בתחום הביטוח, לא מעט כספים מעורבים בתהליך ולכן חשוב להקפיד כי היד הנשלחת עמוק על הכיס תצא משם בחזרה בכדי להצמיד עט לנייר המבשר על גיוס של מבוטחים חדשים.
מציבים אתכם במרכז הבמה
כאמור, זה לא סוד גדול שתחום הביטוח הינו אחד מהתחרותיים ביותר בשוק הישראלי. המאבק המתמשך בקרב סוכני הביטוח על לקוחות חדשים הפך "אלים" יותר ויותר כאשר היקף הפרסומים בתחום (הן של סוכנים בעלי רישיון והן של נוכלים בעלי כוונת זדון) הולך וגובר בכל הערוצים הדיגיטליים.
על רקע הדברים הללו, אין זה משנה עד כמה אתם מקצועיים בתור סוכני ביטוח ועד כמה יש ביכולתכם לסייע לציבור הישראלי עם פוליסות התפורות בדיוק למידותיו. כי בשוק כה תחרותי שבו נלחמים על כל ליד, הכוח שלכם טמון בשיתוף פעולה עם חברה מומחית לשיווק דיגיטלי המחזיקה בכל הכלים החכמים והחדשניים לגיוס מבוטחים חדשים. כן, גם באקלים התחרותי המאפיין את תחום הביטוח בישראל.
חברת שיווק דיגיטלי תעמיד לרשותכם צוות שלם שלו יש את הידע והניסיון להציב אתכם במרכז הבמה ולהקנות לכם מוניטין גבוה שימשוך אך ורק את הלקוחות הבשלים. או במילים אחרות: לידים לביטוח בריאות שלא יבזבזו מזמנכם ויגיעו ישירות אליכם עם כוונת רכישה אמיתית.