לידים מכתבות תוכן – זמן קריאה משוער: 2:50
"פרסום באמצעות תוכן על מנת לייצר את הלידים האיכותיים ביותר"
משרד הפרסום אליוס, המחזיק בפורטל הנדל"ן, ההשקעות והפיננסים – 'channel 22', הוא משרד הפרסום הדיגיטלי המוביל בישראל לייצור לידים מכתבות תוכן בפלטפורמות טאבולה (Taboola) ואווטבריין (Outbrain).
החברה עובדת עם למעלה מ-50 לקוחות, מהגדולים ביותר במשק הישראלי וספקת אלפי לידים מכתבות תוכן איכותיות.
לקבלת הצעת מחיר על לידים מכתבות תוכן:
איך עובד תהליך היצירה של לידים מכתבות תוכן?
טאבולה ואווטבריין הן הפלטפורמות המרכזיות בהן משתמשים משרדי הפרסום. קהל פוטנציאלי קרוא כתבות באתרים ובפורטלים המרכזיים הישראלים, בתחתית הדף הוא נחשף לכתבות נוספות בתחומים נוספים.
לאחר שהגולשים נכנסים לכתבות הם קוראים כתבות שיווקיות נוספות כשבתחתית הכתבה ממוקם טופס לידים הממומשק ישירות למערכת הCRM של הלקוח.
לידים מכתבות תוכן נחשבים איכותיים במיוחד משום שהם מגיעים תוכן חדשותי הממומן ע"י משרדי הפרסום ומתפרסמים באתרים האמינים והמובילים ביותר בישראל. על האתרים המשמשים כפלטפורמה נמנים גלובס, TheMarker, YNET, N12, כלכליסט, רשת 13, ספורט 5 ואתרים נוספים.
אתר האינטרנט channel22 משמש כפלטפורמה החמה ביותר בישראל ליצור לידים מכתבות תוכן. יזמי הנדל"ן הגדולים בישראל, חברות ההשקעות והפיננסים המובילות עובדות מול הפלטפורמה ונהניות מעשרות אלפי לידים איכותיים מדי חודש.
כמה עולים לידים מכתבות תוכן?
על מנת להבין בצורה המיבטית כמה עולים לידים מכתבות תוכן יש ליצור מחקר ולשוחח עם איש מקצוע. אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים בטופס הבא ולקבל הצעת מחיר.
למה לידים מכתבות תוכן עדיפים על לידים מסושיאל או מגוגל?
כשגולש קורא כתבה של כ-400 מילים ומגיע אליה מאחד מספקי התוכן המובילים בישראל (גלובס, TheMarker, Ynet וכו'), הוא מכיר את כל הפרטים על הנושא ורמת המוכנות של הגולש לסגור עסקה גבוהה יותר.
לקבלת הצעת מחיר על לידים מכתבות תוכן: