יום שני   |   26 פברואר    |   
דף הבית / קמפיין אאוטבריין Copy

קמפיין אאוטבריין Copy

קמפיין אאוטבריין

במקום לרדוף אחר מה שקהל היעד שלכם מחפש, אאוטבריין לוקחת את התוכן שלכם ומגישה אותו לגולשים הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם • כך תעשו שימוש נכון באלגוריתם של אאוטבריין 

האינטרנט מעניק לכם קרקע פוריה לשיווק רב-ערוצי שישיג חשיפה לעסק שלכם ולשירותים שאתם מציעים.
ההזדמנויות העומדות לרשותכם הן רבות ומגוונות, אך בכל הקשור לקידום ממומן של
תוכן שיווקי מותאם אישית, קמפיין אאוטבריין הוא זה שטורף את כל הקלפים.

הכירו את הפיתוח הישראלי ששינה סדרי עולם בגזרת התוכן הממומן.

קמפיין אאוטבריין: תוכן שיווקי ממומן

אאוטבריין (Outbrain) הינה פלטפורמת המלצות בינלאומית אשר
נחשבת לאחת מצורות הפרסום המובילות ביותר בעידן הדיגיטלי של ימינו. הפלטפורמה מאפשרת להעלות תוכן שיווקי (כתבות, וידאו ופודקאסטים) ולקדם אותו בתשלום במגוון רחב של אתרים פופולריים בישראל ובעולם.

אאוטבריין מתווכת בין בעלי עסקים המשווקים את השירותים והמוצרים שלהם לבין הגולשים אשר מסתובבים באתרי
התוכן הגדולים ביותר (N12, Ynet, Mako, מעריב, וואלה! וכו').
התוכן נגלה לעיני הגולשים באזור התחתון או בסרגל הצדדי של אתרי אינטרנט תחת הטייטלים "מומלץ עבורך", "אולי יעניין אותך גם", "ממומן" ושלל טייטלים נוספים.

באופן טבעי ובהתאמה אישית

בז'רגון המקצועי של עולם הפרסום נכנסת פלטפרמות אאוטבריין תחת קטגוריית "קידום נייטיב" (Native).
זוהי למעשה צורה של קידום ממומן המקיימת מערכת שיתופי פעולה
רחבה עם אתרי אינטרנט רבים ואפליקציות רבות, שם התוכן של אאוטבריין משתלב באופן "טבעי" באתר או באפליקציה. מכאן למעשה נגזר הביטוי 'Native'.

הכתבות מופיעות בתור המלצות תוכן לפרופיל הגולשים המתאים ביותר עבור סוג הקמפיין. איך זה קורה?
באמצעות האלגוריתם החכם של אאוטבריין הקובע אילו כתבות יוצגו לכל גולש: בהתאם לתחומי העניין שלו, בהתאם
להיסטוריית ההקלקות שלו על תוכן שיווקי, זמן השהייה הממוצע בכתבה, המיקום, השפה ושלל פרמטרים נוספים הסוללים את הדרך של קמפיין אאוטבריין הישר אל קהל היעד הרלוונטי.

טרגט ומשול

הרציונאל העומד מאחורי תוכן ממומן באאוטבריין הוא לסמן את קהל היעד. לצורך הדוגמא, נניח שאתם
בית עסק מתחום השקעות נדל"ן והעליתם כתבה שיווקית באאוטבריין המבשרת לקהל היעד אותו אתם רוצים למשוך אליכם על פרויקט חדש להשקעה.

קהל היעד שלכם הקליק על הכתבה, טרח לקרוא אותה עד הסוף ונחשף למסר השיווקי שלכם.
מכאן ואילך, אותו קהל יעד למעשה סומן על ידכם וכעת אתם יכולים לטרגט אותו עם פרסומים חדשים בערוצים
דיגיטליים נוספים. כאן מתגלה הקסם המיוחד של אאוטבריין – להפריד את הגולש הרלוונטי מן השאר ולטרגט אותו בלבד עם פעולות של רימרקטינג חכם.

גולת הכותרת – קמפיין אאוטבריין

האלגוריתם של אאוטבריין מעניק עדיפות לכותרות אטרקטיביות. בהקשר זה, נציין כי כותרות בעלות אסוציאציה שלילית מניבות ביצועים טובים יותר. לכן אאוטבריין ממליצה להוסיף נפח דרמטי מעורר רגש בכותרות הקמפיין. (לדוגמא: "מחלת הביטוחים הכפולים במדינת ישראל", "5 הטעויות הנפוצות בשיווק דיגיטלי" וכו'). התוכן הפופולרי יותר יזכה לחשיפה גבוהה על ידי האלגוריתם של אאוטבריין.

נכון להיום, תקציב הפרסום המינימלי עבור השקת קמפיין אאוטבריין הוא $20 ליום או לחילופין $600 לחודש. פלטפורמת
אאוטבריין פועלת לפי מודל עלות לקליק (CPC), כך שהתקציב מנוצל בצורה חכמה ומתפזר רק על קהל היעד אליו מכוון הקמפיין.

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן