יום שלישי   |   18 יוני    |   
דף הבית / מה זה לידים

מה זה לידים

קבלו הצעת מחיר ללידים איכותיים מכתבות תוכן:

    מה זה לידים כיצד יצירת לידים משתלבת באסטרטגיית השיווק שלכם כבעלי עסק? מה זה לידים חמים?  לידים קרים? איך הופכים פניות של ללקוחות משלמים? הנה לכם כל מה שרציתם לדעת על זה אז מה זה לידים? במשפט אחד: ליד הוא לקוח המתעניין בשירות או במוצר שיש לחברה שלכם להציע. הוא נחשף לחברה שלכם, רצה לשמוע עוד, והשאיר פרטים ליצירת קשר באתר האינטרנט שלכם או בטופס יצירת קשר בקמפיין בדיגיטל. פניות מלקוחות הם מושא נפשם של אנשי השיווק ואנשי המכירות – בשבילם הם קמים בבוקר ועליהם הם חושבים לפני שנרדמים בלילה. ואתם, בתור בעלי עסקים, זקוקים תמיד לזרימה קבועה של לידים על מנת להגדיל את מאגר הלקוחות, וכתוצאה מכך, גם את תזרים ההכנסות שלכם.

    לידים חמים?

    "לידים" הם אלו שהביעו כוונת רכישה אמתית למוצר או לשירות שהעסק שלכם מציע. איך בדיוק הם התחממו כל כך? יכול להיות שהם עברו את המסע הדיגיטלי שבו נחשפו לכל הפרטים על השירות שלכם עבורם, נשבו בקסמיו של התוכן והשאירו פרטים ליצירת קשר. יכול להיות שהם קיבלו שיחה מצוות המכירות שהפעילו את כישורי השכנוע (או נצמדו לדף המסרים) והצליחו להוביל את הפניות מסטטוס של לקוח מתעניין לסטטוס של לקוח שמעוניין לבצע עסקה. בעוד שהמטרה בסופו של דבר היא למצוא פניות חמות אשר בשלים מספיק בכדי להפוך ללקוחות, לאתר אותם ולחמם אותם זו משימה קשה ביותר. ברוב המקרים, התהליך מתחיל עם פניות חמות אשר מתבשלים כמו חמין (או "גולש" אם תרצו) – על אש קטנה ולאורך זמן. אבל קיימים מקרים בהם הפניות הללו עוברים תהליך חימום מהיר כמו קופסת אוכל מוכנה מראש שכל מה שצריך לעשות זה רק לשים אותה במיקרוגל ל- 30 שניות עד דקה. כך או כך, זה כמעט תמיד מתחיל עם לידים קרים.   תמונה של מחשב המציג את המילה מה זה לידים

    לידים קרים?

    "לידים קרים" זו הגדרה המיוחסת לאנשים שהפגינו עניין מועט במוצרים או בשירותים שלכם כבעלי עסק. ייתכן שקיבלתם את מספר הטלפון או כתובת האימייל שלהם מהאינטרנט, ואולי הם נרשמו בדף הנחיתה שלכם בתמורה למשהו קטן כמו מדריך דיגיטלי או ניוזלטר. אבל הם עדיין לא הביעו כוונת רכישה אמיתית. הם בדייט ראשון אתכם, עוד לפני שהדרינקים הוגשו לשולחן ובשלב שהשיחה עדיין לא קולחת. לידים קרים בדרך כלל אינם מגיבים למיילים ששלחתם או לצורות אחרות של פנייה מכיוונכם,  הם לא יודעים יותר מדי עליכם ועל העסק. מכאן שהם גם עדיין לא מתעניינים במוצרים או בשירותים שלכם. לכן, צריך לפעול באמצעות אסטרטגיות שונות כדי להפוך את הפניות הקרות לפניות חמות ולהמיר אותם ללקוחות משלמים.

    כך תשיגו לידים לעסק שלכם

    כפי שראינו, פניות חמות לא מגיעים יש מאין. זה לא דבר שקורה סתם. הם מגיעים אליכם לאחר מאמץ מתמשך של שיווק נכון וחכם, אחד שיוצר מודעות לעסק שלכם ומשכנע אותם שהמוצר או השירות שאתם מציעים הוא המתאים ביותר עבורם. המפתח ליצר הרכישה שלהם הוא תקשורת נכונה. תעבדו על שיתוף תוכן מותאם אישית עבור קהל היעד שלכם, תבנו מערכת יחסים אמינה, ואז השאלה "מה זה לידים" תשנה צורתה לכדי "מה זה כל הפניות האלו פתאום". את התודות והפרחים תוכלו לשלוח לחברה המתמחה ביצירת פניות איתם תעבדו בשיתוף פעולה ותמנפו את העסק שלכם כמה שיותר גבוה.

    מאמרים נוספים

    קבלו הצעת מחיר ללידים איכותיים מכתבות תוכן:

      דילוג לתוכן