לידים ליועצי משכנתא
יועצי משכנתאות בישראל המכוונים להגדיל את מעגל הלקוחות הקיימים
מוצאים עצמם עומדים בפני שוקת שבורה • על כל ליד מתחרים אינספור שחקנים ואי אפשר
כבר להסתמך רק על הפניות מלקוחות קיימים • הפתרון?
שימוש באסטרטגיות חדשות המניבות לא רק לידים רבים – אלא גם לידים איכותיים
קבלו הצעת מחיר ללידים איכותיים מכתבות תוכן:
בנטילת משכנתא מתגלגלים סכומי כסף גבוהים, עובדה המצריכה רמת אמון גבוהה בין יועצי משכנתאות לבין הלקוחות.
לכן, מטבע הדברים, אין דבר מרגש יותר מאשר לקבל זרימה קבועה של לידים ליועצי משכנתא מבלי להניד עפעף.
רוב יועצי המשכנתאות לא יאמרו 'לא' ללידים שכאלו, על אחת פי כמה כאשר
שוק המשכתנאות בישראל הופך למאתגר יותר מבעבר עם עליית הריבית של בנק ישראל והאינפלציה החונקת.
במקביל לכך, התחרות רק הולכת וגוברת כאשר הבנקים, סוכנויות ביטוח (ביטוח חיים למשכנתא) ושלל גופים פיננסיים
חדשים שנכנסו למשחק רודפים גם הם אחרי הלידים החמים, ולפי כל הנתונים מצליחים למשוך אותם אליהם בקצב מסחרר.
אם אתם יועצי משכנתאות השואפים לשדרג את רשימת הלקוחות
הפוטנציאליים שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי מיקוד שיווקי
אשר עומד בקריטריונים אותם הצבתם בעצמכם. משמע, להשיג לידים חמים המתאימים בדיוק לפרופיל הפיננסי של הלקוחות אותם אתם רוצים לגייס אליכם.
קבלו הצעת מחיר ללידים איכותיים מכתבות תוכן:
הדרך הראשונה – אסטרטגיה שיווקית חכמה – לידים ליועצי משכנתא
הדרך הראשונה ליצירת תזרים לידים קבוע היא באמצעות אסטרטגיה שיווקית העושה
שימוש בשלל הערוצים הדיגיטליים הקיימים: אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, כתבות שיווקיות, קידום אורגני, קידום ממומן, וכמובן, בשילוב הדרך המסורתית והטובה של "פה לאוזן".
כך מצליחות חברות המתמחות בתחום לייצר לידים ליועצי משכנתא בקצב גבוה ובאיכות גבוהה.
עם תובנה לגביי הדמוגרפיה, היקף ההון, התא המשפחתי ודירוג האשראי של לקוחות פוטנציאליים – יש באפשרותכם לגייס לקוחות חדשים ועל
הדרך להימנע מבזבוז זמן ומשאבים יקרים על לידים קרים בסיכון גבוה.
חברות לידים פיתחו מחשבון משכנתא מותאם אישית
במטרה לייצר לידים ליועצי משכנתא: לאחר שהלקוחות הפוטנציאליים מזינים את
פרטיהם במחשבון הריביות, הם נחשפים לתמהיל משכנתא רלוונטי הכולל סוגי ריביות לבחירתם ולוחות סילוקין, ולאחר מכן
משאירים פרטים במערכת CRM (ממשק לניהול לידים) המעבירה אליכם באופן מיידי את הלידים החמים ביותר.
תהליך זה מסנן את הלידים הלא רלוונטיים ומניח על השולחן את הלידים המתאימים לפרופיל הלקוחות הנחשקים
ביותר עליהם בחרתם להתמקד בכדי לגייס אותם למעגל הלקוחות שלכם. כך אתם יכולים למקסם את ההחזר על ההשקעה שלכם ולהעניק בוסט אדיר להיקף סגירת העסקאות.
הדרך השניה – לידים ליועצי משכנתא
אופציה נוספת העומדת לרשות יועצי משכנתאות הינה רכישת לידים. זוהי למעשה האסטרטגיה הקלה יותר שדורשת מכם פחות מאמץ בפעולות שיווקיות והתנהלות מקוצרת אל מול חברות לידים ואנשי שיווק. כאן אצלנו בישראל, לא חסרות חברות לידים המעניקות לכם גישה ישירה למאגר לקוחות רחב ומגוון של מחפשי משכנתאות מכל קצוות ההון העצמי.
בהתנהלות מול חברות לידים המעניקות לכם רשימת לקוחות פוטנציאליים
אתם יודעים בדיוק מהו יחס העלות-תמורה שאתם מקבלים.
אתם בוחרים את סוג הלידים, את איכות הלידים ואת קצב זרימת הלידים המגיעים אליכם.
יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לאסטרטגיה של רכישת
לידים נלווים מספר חסרונות: כמו למשל פנייה ללקוח "אאוט אוף דה בלו" וללא היכרות מקדימה, מה שעלול לעורר אנטגוניזם בקרב הלידים אליהם אתם מכוונים.
אך שוב נאמר, הכול תלוי באיכות הלידים שאתם מתכוונים לרכוש.
על רקע הדברים הללו, בין אם אתם בוחרים באסטרטגיית שיווק דיגיטלי ובין
אם באסטרטגיה של רכישת לידים (ניתן כמובן לשלב את שתיהן), עליכם לגלות סבלנות לאורך זמן.
יש לא מעט לקוחות שמחכים לייעוץ משכנתא ועליהם מתחרים לא מעט שחקנים בשוק, אך עם שירותיה של חברת הלידים הנכונה – אתם תקבלו נתח גדול מהם על מגש של כסף.