להזמנת תורים 03-624-8586 | info@oren-zarif.co.il | סניפים: בני ברק | ירושלים
חדשות
דף הבית / מהרשת / יריב נתי: "הצלחנו לחסוך מיליוני שקלים ללקוחות שלנו ברכישת מדיה"

יריב נתי: "הצלחנו לחסוך מיליוני שקלים ללקוחות שלנו ברכישת מדיה"

יריב נתי - איש פרסום

בשקט בשקט, מתחת לאור הזרקורים, הפך יריב נתי לאחד מאנשי הפרסום הבולטים בישראל שבבעלותו סוכנות טאלנטים מצליחה, משרד פרסום מוביל וזמן מסך בשווי מיליוני שקלים בטלוויזיה. בין הלקוחות ניתן למנות את שיכון ובינוי, דיזיין סיטי (התקציב הגדול בישראל שעומד על כ-40 מיליון ₪), רשת מלונות אורכידאה, סטאי, ניקולטי, הכשרת הישוב (קבוצת שבעת הכוכבים) ועוד עשרות לקוחות מובילים.

יריב נתי, הקים בשנים האחרונות את כמה מסוכנויות הפרסום המובילות בישראל: תחת המותג "יריב נתי מדיה" הוקמה סוכנות טאלנטים מפוארת המנהלת בין היתר חברי כנסת כמו אורן חזן ונאווה בוקר ואנשי בידור מובילים כמו לירן שטראובר, עדי לאון, משפחת בוזגלו, טום קשתי, שייע פינגמבויים, דנית גרינברג, משה פרימו ועוד רבים בנוסף לבת זוגתו לחיים דנה רון.

בשנתיים האחרונות כמעט ממחצית מהקאסט של תוכניות הריאלטי האחרונות היו שייכות לסוכנות הטאלנטים של נתי ורבים מהסוכנות קיבלו תפקידי הנחייה חדשים.

מלבד לטאלנטים, ניתן לראות בזמני השידור בערוצי הטלוויזיה המובילים מגוון פרסומות השייכות ללקוחותיו של נתי ותכנים שונים שמפיקה החברה שבבעלותו, כולל שילוב טאלנטים אצל הזכיינים המובילים, רשת, קשת והוט.

השילוב בין הטאלנטים לכלים ייחודיים בטלוויזיה ובדיגיטל הוביל לחשיפה מוגברת של הלקוחות וחיסכון של מיליוני שקלים בשנה

נתי למעשה פרץ דרך בתחום הפרסום כאשר אפשר ללקוחותיו לשלב טאלנטים עם זמן מסך בטלוויזיה, הודות לכך לקוחותיו זכו לזמן מסך מוגבר שהקנה להם מדיה בשווי מיליוני שקלים. "לעולם לא אעלה ללקוח שלי 'סתם פרסומת', אם הפרסומת לא מוכוונת לקהל היעד הנכון, מציגה תוכן מעולמו של הלקוח בכלי המתאים לו היא לא אפקטיבית.", מספר נתי.

"אני נחשף להרבה לקוחות ש'זורקים מיליוני שקלים בשנה על פרסומות' ורואים שאיש לא עשה את עבודת הפלנינג של המדיה ותכני הפרסומת. אין טעם לעלות פרסומת אם היא לא בזמני השידור המתאימים והלקוחות לא נחשפים אליהם בתדירות המתאימה. כיום, אין לקוח שבאמת יודע כמה המדיה שהוא רכש שווה מכיוון שיש המון מרכיבים משתנים כמו מיקום, שעה, קהל היעד הרלוונטי וסוגי הכלים. אנו יודעים לתכנן את המדיה באופן יעיל בהרבה מהדור הישן של משרדי הפרסום. השילוב בין הידע, כמות הלקוחות הגדולה ועוצמת היקף הרכישות בשילוב עם תקורות נמוכות מאפשרות לנו לחסוך ללקוח עד 30% ולפעמים גם יותר, מתקציבי המדיה." מספר נתי.

יריב נתי סירב להתראיין בשנים האחרונות למרות הפניות הרבות מערוצי החדשות השונים והעיתונים הגדולים. "מעדיף להשאיר את החיים העסקיים שלי מחוץ לתקשורת. את הפידבקים אני שמח לקבל מלקוחותיי בלבד".

יעניין אתכם

הכנסה פסיבית מרכישת דירה בארהב

"להרוויח כ-800-1000$ בחודש בהשקעה עם הון עצמי של כ-100,000 ₪ בלבד": כך הישראלים מסתערים על עסקת הנדל"ן של הרשת הבינלאומית Copy

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *