הכירו את: ניצן פלג סמנכ"ל תפעול SeedBiz - פורטל Channel22
דף הבית / הכירו את / הכירו את: ניצן פלג סמנכ"ל תפעול SeedBiz

הכירו את: ניצן פלג סמנכ"ל תפעול SeedBiz

ניצן פלג, יזם, ממייסדי זירת האופנה פשנגה – קניון ומגזין אופנה אינטרנטים ובעלים וסמנכ"ל תפעול כיום בחברת Seedbiz גוף המספק פתרונות 360 עבור עסקים וסטארט-אפים ישראלים ומלווה עשרות לקוחות בשלבים שונים. חתום על עסקאות וחיבורים מוצלחים, סידביז נכנסה שותפה באמצעות השקעות שביצעה בשנה החולפת.  לאחרונה, עמוס טלמור, יזם ואחד האנג'לים היותר מוכרים בישראל הבין את הפוטנציאל ונכנס כשותף בחברה ויהיה חלק ניכר בליווי היזמים בעיקר בהתפתחות המכירות לשווקים בינלאומיים.

ניצן פלג סמנכ"ל Seedbiz

 

שנת הקמת החברה: 2019.

תפקיד בחברה: סמנכ"ל תפעול, מרצה ומלווה בעלי עסקים בעסקאות, משא ומתן, תהליכי המימון, השיווק,היח"צ והתקשורת מול המשקיעים.

קצת על החברה: Seedbiz הינה החברה היחידה בישראל המעניקה ליזמים את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. כיום, החברה מלווה עשרות לקוחות בשלבים שונים. לחברה שיתופי פעולה עם גופים גדולים בארץ אשר משלימים את הפתרונות של סידביז וגורמת עוד יותר ערך מוסף עבור היזם והפרויקט.

מוצרי החברה: לחברה שירותים רבגוניים והיא מתאימה את עצמה לכל יזם ופרק הזמן הנתון של המיזם, סידביז מתמחה ב"לקיחת" יזם/ית בשלב רעיון ולהעביר אותו תהליך התפתחות עסקית ואישית לעבר אבני הדרך החשובות מאוד במיוחד בשלב התחלתי. החברה יצרה את חבילת "מרעיון למיזם". הלקוחות מגיעים לחברה עם רעיון, הרעיון מאופיין יחד עם הצוות של Seedbiz אשר הינה החברה היחידה מסוגה בישראל אשר מלווה את היזם/ית גם לאחר אספקת החומרים וכל זאת על מנת לוודא שהיזם "בשטח" פועל על פי התכנית שהתגבשה. החברה ממוקצעת בליווי הן יזמים טכנולוגים והן יזמים שיזמו מוצר.

צוותי הנהלה נוספים: דניאל קוגלר, בעלים ומנכ"ל החברה.
דירקטור ושותף של ניצן פלג בהקמת הסטארט-אפ "פשנגה", אשר ביצעה מספר גיוסי הון מוצלחים על סך כ-7 מיליון ש"ח. בין יתר השניים בעלי ניסיון רב בגיוס דרך פלטפורמות השקעות המונים. קוגלר מתמחה בסדר ארגוני ופיננסי ומוביל את פשנגה לפעילות בשווקים בינלאומיים עם גורמים שהחברה כיום במשא ומתן עמם.
חברת פשנגה לאחר פיילוט מוצלח בישראל הבינה את הפוטנציאל והשניים על ידי שותפים אסטרטגים ממנפים את הפלטפורמות לשווקים בינלאומיים.

כתבות ופרסומים בתקשורת: לאורך השנים מספר ערוצי תקשורת סיקרו את פעילות פשנגה ואת פעולות השיווק של החברה, בין היתר, צירופה של כוכבת הריאליטי קסניה טרנטול כפרזנטורית של הפלטפורמה.

פלג ושותפו קוגלר, הקימו את פשנגה שבראשותם רק 10,000 ₪ בחשבון. בשנים שלאחר מכן, החברה גייסה מיליוני שקלים ממשקיעים בכדי לשנות את הרגלי הצריכה של הישראלים בתחום האופנה ולאפשר לבעלי חנויות למכור בצורה נוחה ופשוטה דרך האינטרנט.
לכתבה בישראל היום.

פלג כתב גם כתבת אורח "מיומנו של יזם" בפורטל היזמות Start Israel 

 

 

מאת: כתבי מערכת Channel22

כתבי מערכת Channel22

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *