יום רביעי   |   27 מרץ    |   
דף הבית / רפואה / תתכוננו לפוני: חברה ישראלית מייבאת רופאים מטורקיה – לביצוע השתלות שיער בארץ

תתכוננו לפוני: חברה ישראלית מייבאת רופאים מטורקיה – לביצוע השתלות שיער בארץ

תתכוננו לפוני: חברה ישראלית מייבאת רופאים מטורקיה – לביצוע השתלות שיער בארץ

הידעתם שבשנים האחרונות עשרות אלפי ישראלים טסו לטורקיה לא בשביל לנפוש או לעשות עסקים – אלא כדי לבצע השתלת שיער? 

אם התחלתם לאבד את קו השיער, והמפרץ שלכם גדל משנה לשנה – יש לנו חדשות טובות.

עד היום היה נהוג לטוס לטורקיה כדי לבצע השתלות שיער איכותיות במחיר משתלם. אך בעקבות הידרדרות היחסים בין ישראל וטורקיה, בשילוב המצב הביטחוני ואזהרת המסע למדינה ממשרד החוץ, חברת "Looking Good" הישראלית "מייבאת" צוות רופאים מומחים מטורקיה לביצוע טיפול השתלות שיער.

איך זה עובד? הרופאים המומחים מגיעים לארץ לכמה ימים בחודש כדי שיבצעו את התהליך המבוקש – במחירים האטרקטיביים של טורקיה: השתלת שיער פחות מ-15,000 אלף שקל.

עם אלפי לקוחות מרוצים באמתחתה, אלפים רבים נוספים כבר הבטיחו את התור הבא שלהם לטיפול המבוקש והמשתלם, עם התחייבות ל-100% הצלחה.

מנכ"ל החברה מספר: "הבנו שאנשים רבים מעוניינים במחירי ההשתלות של טורקיה, אך חוששים לנסוע ומעוניינים לישון בביתם לאחר הטיפול".

תוך כמה חודשים וטיפול אחד – השיער חוזר

הודות לטכנולוגיה מתקדמת ובביצוע רופאים טורקים, "Looking Good" יכולה להתחייב על 100% הצלחה ללא חשש – תוך פיקוח מלא של הרופאים, הטיפול מבטיח את צמיחת השיער תוך שלושה חודשים לאחר הטיפול – ולאחר כשנה – התוצאות הסופיות, המלאות ומשביעות הרצון.

החברה הישראלית מציעה שיחת ייעוץ חינם עם נציב ישראלי על הטיפול, יתרונותיו, ומענה על כל שאלה מאלו שמעוניינים להחזיר את הבלורית לראשם.

דילוג לתוכן