יום רביעי   |   27 מרץ    |   
דף הבית / מהרשת / אבני חן – חריש

אבני חן – חריש

פרויקט אבני חן - חריש

אבני חן – הפרויקט הבא בחריש

כל אחד חולם על בית נהדר, בשכונה טובה, עם גינה ובמחיר של דירה בבניין. לכן הפרויקט הבא בחריש – חלומות חריש אבני חן, הנו מהפרויקטים הפופולריים ביותר באזור בתחום הפרויקטים למגורים. כאן תוכלו למצוא את בית החלומות שלכם וליהנות משכונה טובה, גישה מהירה לכביש הראשי, תשתיות ומוסדות במרחק הליכה, דירות מרווחות ושכנים איכותיים. אבני חן – כל מה שאתם רוצים בבית שלכם במקום אחד ובמחיר מיוחד.

קצת על חריש:

חריש הנה מועצה מקומית באזור חיפה המונה כ-7500+ תושבים. קצב הצמיחה של העיר הולך וגדל עם הפרויקטים החדשים הנבנים במקום ולמעשה מדובר בקצב צמיחה מהגבוהים ביותר בישראל. היום חריש נחשבת לעיר לכל דבר ועניין ופועלת לטובת שיפור ושימור הסביבה. כך למשל פרויקטים חדשים של מבני חינוך בבנייה ירוקה קמים בעיר בשנים אלו ממש, לצד שבילי אופניים ייעודיים, פארקים ושטחי מסחר במרחק הליכה כדי להפחית את השימוש בתחבורה פרטית. בהחלט מקום נהדר לגדל בו את הילדים שלכם ופנינת חן ירוקה מוקפת ריאות ירוקות, אוויר נקי ואיכות חיים טובה.

על פרויקט אבני חן:

אנשים רבים רואים בפרויקט זה כהזדמנות נדירה לדירה באזור יפיפה, עיר חדשה עם תשתיות חדשות, מתוכננת בקפידה ומופקת פארקים ושטחים ירוקים. שירותים קהילתיים ואזורים מסחריים במרחק הליכה מהפרויקט. הפרויקט עצמו מתוכנן עד לפרטים הקטנים ביותר וכולל 2 בניינים חדשים שכבר יצאו לשיווק מתוך 8 בניינים בפרויקט. הבניינים הנם נמוכים וגובה הנו בין 6 ל9 קומות. הדירות בפרויקט הנן דירות של 4-5 חדרים ובקומות העליונות יש פנטהאוזים נהדרים ומדהימים ביופיים. כל דירה מרווחת, הנוף מרהיב וסטנדרט הבנייה הוא מהגבוהים שיש. בכל בניין תוכלו ליהנות מלובי משותף וכל דירה תהיינה בעלת מחסן וחניה פרטית.

על הדירות:

הדירות בפרויקט הנן דירות של 4-5 חדרים. כל דירה מרווחת ובעלת תכנון מוקפד עד לפרט האחרון. הדירות כוללות חדרי שינה, חדר רחצה להורים, חדר רחצה נוסף לאורחים/לילדים, שירותים נוספים, מטבח מאובזר היטב, פינת אוכל, סלון, מרפסת מרווחת וירוקה ועוד. בכל דירה יש הכנה למיזוג אוויר, שתי נקודות מוכנות למערכת קולנוע ביתית, מחסן פרטי, חניה לכל דירה ועוד.

על האזור:

כאשר אנו באים לרכוש דירה חשוב לנו קודם כל האזור בו אנו הולכים לגור. מלבד העובדה שחשוב להיות קרובים לשירותים קהילתיים שונים, מרכזים מסחריים ושיהיו גם אפשרויות עבודה באזור – הרי שחשוב שיהיו באזור גם מוסדות חינוך ברמה גבוהה, קרבה לכבישים הראשיים והמון שטחים ירוקים באזור. כך פרויקט אבני חן בחריש נחשב לאחד הפרויקטים הפופולריים ביותר באזור. הנגישות לכביש 6 הראשי, תחנת רכבת שתקום בקרוב ממש בכניסה לעיר, המרחק הקצר מחיפה ומתל אביב לשני הכיוונים, רבע שעה מקיסריה וכחצי שעה מכפר סבא ורעננה. כל אלה לצד עשרות גני ילדים מפוקחים בעיר ואינספור שטחים ירוקים מסביבה – הופכים את המקום למושלם.

 

דילוג לתוכן